قیمت انواع نوار نقاله معدنی متحرک

لوله پلی اتیلن نمره ۲ و نوار نقاله ها ابزاری هستند که برای حمل و جابه جایی مواد و کالاها در کارخانه هاد، فروشگاه ها و استخراج معادن و… از آنها استفاده می شود و باعث سهولت و هر چه سریعتر شدن کارها می شود و احتیاج به نیروی بدنی ندارد. یکی از این نوار نقاله ها، نوار نقاله معدنی است که با استفاده از آن مواد فله و بسته بندی را به ماشین های حمل بار مانند کامیون و تریلی با صرف کمترین نیروی جسمی منتقل می کنند.

قیمت انواع نوار نقاله معدنی متحرک

نکات کلیدی در انتخاب نوار نقاله معدنی

نکات کلیدی در انتخاب نوار نقاله معدنی لوله پلی اتیلن نمره ۴۰ و نوار نقاله های معدنی در دو نوع نوار نقاله متحرک و ثابت وجود دارند و تسمه نقاله هر نوار نسبت به کارایی آن با هم فرق می کنند و بسته به نوع بار و کالای جابه جایی سفارش داده میشود و توسط شرکت های نقاله ساخته میشود. معمولا نوار نقاله های داخل کارخانه و شرکت هاکه برای تولید یا مونتاژ کالا استفاده می شود از نوع ثابت و نوار نقاله های بارگیری متحرک است تا بتوانند نسبت به جایی که کامیون قرار گرفته جا به جا شود که این جابه جایی نوار نقاله ها شبیه به حرکت خودرو است و از طریق چرخ های بادی که در زیر نوار نقاله تعبیه شده اند صورت می گیردهمچنین ارتفاع آن با توجه به ارتفاع کامیون تنظیم میشود.

این نوار نقاله باعث تسریع در کار و کاهش زمان بارگیری و نیاز کمتر به نیروی کارگر دارد و در هزینه کارگر صرفه جویی می شود.

در انتخاب نوار نقاله معدنی باید دقت شود که نوار توان و نیروی کافی برای وزن کالا و جابه جایی آن را داشته باشد.

پخش نوار نقاله از طریق شرکت ها و کارخانه های تولید نوار نقاله صورت می گیرد.

پخش کنندگان نوار نقاله معدنی متحرک

پخش کنندگان نوار نقاله معدنی متحرک نوار نقاله های ثابت به صورت مستقیم، منحنی، دایره ای وچرخشی بنا به کاری که انجام می دهند تقسیم می شوند و نوع تسمه آنها بنا به کالایی که می خواهند جابه جا کنند با هم فرق می کنند مثلا نوار نقاله اسلت برای مواد و کالاهای سنگین و داغ استفاده میشود و معمولا سطح صافی دارند. و نوار نقاله مونتاژ برای مونتاژ قطعات طراحی میشود در این حالت هر کارگر کنار نوار نقاله ایستاده و هر کدام یک کار از مونتاژ و بسته بندی را انجام میدهند و نوار نقاله توری که برای خشک کردن یا سرد کردن مواد غذایی از آن استفاده می شود. و نوار نقاله غلتکی برای حمل کالا در سراشیبی به کمک برق و چرخ زنجیر استفاده می شود.

توزیع و پخش کنندگان نوار نقاله معدنی متحرک و ثابت اقدام به فروش بی سابقه با قیمت های باورنکردنی کرده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.