قیمت انواع کانوایر زنجیری مخصوص صنایع

یکی از انواع نوار نقاله ها، نوع زنجیری است. این محصول تفاوت زیادی با سایر مدل ها دارد و موارد کاربرد آن نیز فرق می کند. اگر به دنبال این هستید که از قیمت انواع کانوایر زنجیری مخصوص صنایع مطلع شوید، باید به این موضوع دقت داشته باشید که در ساخت آنان از متریال مختلفی کار می گیرند که باعث متغیر بودن نرخ دستگاه می شود. 

قیمت انواع کانوایر زنجیری مخصوص صنایع

کانوایر زنجیری چیست؟

کانوایر زنجیری چیست؟ شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که کانوایر زنجیری چیست؟ به این محصول بکسلی می گویند و در انگلیسی به آن “Chain Conveyor” گفته می شود. این نوار نقاله کانوایر، از یک زنجیر و یک سری قرقره ساخته شده است. در آن ریلی کارگزاری شده که می تواند به صورت هوایی یا حتی زیر زمینی به انتقال کالا بپردازد. 

استفاده از چنین کانوایری، مزیت های مختلفی دارد. اول این که در صنایع سنگین بیشتر از آن استفاده می کنند، کارخانجاتی که اغلب در کار تولید آهن آلات و موادی از این دست می باشند. مقاومت بالای شان سبب می شود که جا به جایی راحت انجام شود. از سوی دیگر، قدرت کشش بالایی هم دارند. 

اما از جمله خصوصیات چنین دستگاهی می شود به موارد ذیل اشاره نمود: 

  • در انبار محصولات برای توزیع  مواد اولیه استفاده می گردد. 
  • برای جا به جایی مواد اولیه به بخش های تولیدی به کار می گیرند. 
  • واگن های آن به صورت اتوماتیک کار می کند. 
  • گاهی نیز از آن به عنوان انبار موقت، استفاده می نمایند. 

سازنده کانوایر زنجیری و انواع تجهیزات انتقال بار

سازنده کانوایر زنجیری و انواع تجهیزات انتقال بار کارخانه سازنده کانوایر زنجیری، انواع تجهیزات انتقال بار را تولید می کند. در کل، این شرکت ها، نوارهای نقاله را به صورت متحرک و ثابت می سازند. نوع متحرک دارای چرخ های لاستیکی می باشد که همین موضوع باعث می گردد که از جایی به جای دیگر منتقل گردد و برای امور تخلیه و بارگیری به کار می آید. 

از مدل ثابت نیز بیشتر در خطوط تولید استفاده می نمایند. توجه داشته باشید که افزون بر مدل زنجیری (که در واقع تسمه آن از جنس فلز است) طراحی های متفاوت دیگری هم دارند که به قرقره ای، رولیکی، لاستیکی و غیره نام آشنا هستند. بیشتر نوار نقاله هایی که ساخته می شوند، تسمه های شان از جنس فلز و پلاستیک است. 

با همه این موارد، باید اشاره کرد که استفاده از نوار نقاله ها، مزیت های زیادی دارد و کار انتقال بار را به شکل زیادی آسان کرده است و برای همین یکی از تجهیزات پرکاربرد در کارخانه جات تولیدی به شمار می روند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.