قیمت روز تسمه نوار نقاله اصفهان

قیمت روز تسمه نوار نقاله اصفهان با توجه به نوسانات بازار همواره با تغییراتی همراه است. همچنین تنوع تولید و نوع کاربرد این محصول موجب شده تا نرخ روز هر کدام از مدل های تولیدی بر اساس ویژگی های فنی آنها تعیین شود. بکارگیری انواع نوار نقاله در صنایع حمل و نقل و بسته بندی سهولت در انجام کارها و کاهش هزینه ها را به همراه داشت است. در این مقاله به بررسی انواع این محصولات و برخی از مهمترین کاربردهای آن خواهیم پرداخت.

قیمت روز تسمه نوار نقاله اصفهان

کاربرد نوار نقاله چیست؟

کاربرد نوار نقاله چیست؟ تسمه نوار نقاله به وسیله یا سیستسمی می گویند که از آن برای حمل و نقل انواع مواد تولیدی، بسته بندی و … در صنایع مختلف استفاده می کنند. هر نوار نقاله از چهار قسمت اصلی یعنی منجید، لایه پوششی لاستیکی بالا و پایین و کناره های محافظ تشکیل شده است. منجیدها به عنوان استخوان بندی اصلی نوار نقاله ها باید از بهترین مواد اولیه ساخته شوند تا بهترین کارآیی را داشته باشند.
با توجه به تنوع کارآیی، نوار نقاله ها انواع و مدل های مختلفی دارند. به عنوان مثال بر اساس میزان مقاومت به انواع تسمه نوار نقاله مقاوم در برابر سایش، حرارت، روغن، اسید و مواد شیمیایی دسته بندی می شوند. در یک گروه دیگر انواع این محصولات در دو گروه نوار نقاله های سبک و سنگین قرار می گیرند. تسمه نقاله های پی وی سی، پی وی جی، استیل کرد و PU نیز تولیداتی بر اساس جنس و مواد اولیه بکار رفته در تولید هستند. با توجه به تنوع بکارگیری آنها برخی از مهمترین کاربرد نوار نقاله در صنایع مختلف عبارتند از:

  • استفاده در پله برقی و پیاده روی متحرک
  • در پیشخوان فروشگاه ها برای جابجایی کالاها
  • در صنعت تولید شن و ماسه
  • خطوط تولید و مونتاژ برای جابجایی قطعات
  • مناسب در باربری اتوماتیک برای حمل وسایل

فروش تسمه نوار نقاله در اصفهان

فروش تسمه نوار نقاله در اصفهان خرید و فروش نوار نقاله در بازار سراسر کشور به ویژه شهرهای صنعتی و تولیدی مانند اصفهان گسترش چشمگیری دارد. قابل ذکر است که این محصول با توجه به نوع کارآیی دارای طول و عرض متفاوتی هستند. همچنین جنس بدنه و میزان مقاومت آن نیز با توجه به جنس مواد اولیه متفاوت خواهد بود. به عنوان نمونه انوع تسمه نوار نقاله PU برای استفاده در صنایع غذایی و مصرفی مناسب است.
بنابراین با توجه به تنوع تولید و متفاوت بودن کاربرد تسمه های نقاله در اصفهان و دیگر کلان شهرها، خریداران عمده و فعالین باید بتوانند با توجه به نیاز بازار هدف خود، بهترین و پرکاربردترین نوع این محصولات را عرضه کنند. برای این منظور می توانید از خدمات فروش و مشاوره ای، کارشناسان این مرکز نهایت استفاده را کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.