قیمت عمده نوار نقاله تسمه ای

نوار نقاله تسمه ای از جمله پرکاربردترین انواع وسایل حمل نقل در صنایع مختلف می باشد. قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و برند سازنده آنها اشاره کرد. 

قیمت عمده نوار نقاله تسمه ای

نوار نقاله تسمه ای چیست؟

نوار نقاله تسمه ای چیست؟

کانوایر یا نوار نقاله از جمله مهمترین دستگاه هایی است نقش مهمی در تولید انواع مختلف محصولات در کشور دارد. در واقع این محصول از جمله مهمترین دستگاه هایی است که به عنوان یک بخش اساسی در انتقال وسایل در بسیاری از صنایع کشور مورد استفاده قرار دارد. در این مقاله می توانید با آنچه که درباره کانوایر نمی دانید آشنا شوید. 

امروزه استفاده از تکنولوژی های روز دنیا سبب شده تا افراد زیادی با استفاده از این تکنولوژی ها به تولید پرداخته و به میزان زیادی در سرعت بخشیدن به تولیدات خود بیفزایند. یکی از از جمله مهمترین لوازمی که در صنایع گوناگون موجب سرعت بخشیدن به بخش تولید در انتقال و جابه جایی آنها می شود، استفاده از کانوایر است. 

این دستگاه ها دارای انواع گوناگونی بوده که در این جا به صورت خلاصه به معرفی برخی از این دستگاه ها پرداخته می شود. 

  • نوار نقاله تسمه ای؛ این محصول از جمله پر کاربردترین انواع کانوایر بوده که وظیفه حمل اجسام با استفاده از یک تسمه را دارد. 
  • نوار نقاله حمل کیسه؛ این دستگاه ها معمولا با استفاده از تسمه و درام استوانه ای برای حمل بسته و کیسه در ابعاد مختلفی مورد استفاده قرار دارند. اما مهمترین کاربرد این دستگاه برای صنایع غذایی و دارویی است. 
  • نوار نقاله حمل مواد فله؛ همان طور که از نام این دستگاه مشخص است، از این دستگاه برای حمل و جابه جایی مواد خام به ویژه در صنایع فولاد، پتروشیمی و سیمان و معادن استفاده می شود. 
  • لانگ رولز کانوایر؛ این دستگاه نیز به دو صورت می باشد. یکی از انواع آن موتور دار است که به طور مکانیکی عمل می کند. اما نوع دیگر آن بدون موتور بوده و به همین دلیل نیز با استفاده غلتک و سر دادن عملیات جابه جایی صورت می گیرد.
  • نوار نقاله بالابر؛ این دستگاه نیز برای انتقال مواد از زمین به سطوح بالاتر مورد استفاده قرار دارد. 
  • نوار نقاله زنجیری؛ این نوع از کانوایر یکی از متداولترین انواع کانوایر بوده که معمولا از آن برای حمل پالت مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است میزان تقاضا برای این دستگاه بسیار زیادتر از سایر دستگاه های کانوایر می باشد.

شرکت های سازنده نوار نقاله تسمه ای اصفهان

شرکت های سازنده نوار نقاله تسمه ای اصفهان

شرکت سازنده نوار نقاله اصفهان اقدام به تولید و توزیع گسترده این محصول نموده است. در حال حاضر انواع کانوایر صادراتی با قیمت بسیار ارزانی در بازار صورت می گیرد. البته همان طور که می دانید قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. البته از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت نهایی این محصول می توان به نوع کانوایر و نوع کاربری آن، اندازه و حجم مورد استفاده و نوع برند سازنده آن اشاره کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.