قیمت نوار نقاله جداسازی

در برنامه های بازیافت اتوماتیک خرد کردن ، تاسیسات هر ساعت که کار می کنند مقادیر زیادی مواد بازیافتی را کنترل می کنند. مقدار زیادی از مواد ارزشمند وجود دارد که می توان با استفاده از این روش بازیافت بازیابی کرد ، اما چالش های منحصر به فرد بسیاری نیز در رابطه با آن وجود دارد. مهم ترین بخش حمل و جداسازی مواد است. نوارنقاله جداسازی یکی از بهترین مکانیز هایی است که به بهترین شکل حمل و جداسازی را انجام می دهد.

قیمت نوار نقاله جداسازی

میزان مصرف نوارنقاله جداسازی

میزان مصرف نوارنقاله جداسازی هنگام کار با ماشین خرد کردن یا سایر مواد زائد بزرگ فلزی ، انتقال سریع و کارآمد مواد مهم است. برای کمک به کار با مواد ، Bunting طیف گسترده ای از نوار نقاله ها ، از جمله نوار نقاله های مغناطیسی ، نوار نقاله های غیر مغناطیسی ، و قطعات و لوازم جانبی مختلف مانند تسمه های نقاله را ارائه می دهد. نوار نقاله های Bunting با مقاومت سنگین طراحی شده اند تا در برابر شرایط سخت تسهیلات خرد کردن خودرو مقاومت کنند. نوار نقاله های مغناطیسی به ویژه برای کاربردهای خرد کردن خودرو انتخاب خوبی هستند زیرا به حفظ سرعت ثابت و جریان بی وقفه مواد کمک می کنند ، که اغلب دارای بار قابل توجهی بالاتر از واحدهای غیر مغناطیسی هستند. تمام نوار نقاله های Bunting کاملاً قابل تنظیم هستند و گزینه هایی برای سبک زاویه سنج سفارشی ، زاویه چنگک ، ارتفاع عمودی ، طول امتداد افقی یا عرض تسمه وجود دارد.

تجهیزات جداسازی مغناطیسی Bunting با جداسازی فلزاتی که به سختی از روده های محصول جدا می شوند ، ارزش کاربرد خرد کننده خودکار شما را افزایش می دهد. این امکان بازیابی بیشتر فلز و خلوص قابل توجه محصول را فراهم می کند. نوار نقاله جداسازی فولاد ضد زنگ و نوار نقاله جداسازی  با شدت بالا قادر به از بین بردن ریز پارامغناطیسی فولاد ضد زنگ و ذرات فلز کمی مغناطیسی هستند ، در حالی که جدا کننده جریان ادی قادر به جدا کردن طیف گسترده ای از طیف وسیعی از مواد رسانای غیر آهنی. برای حذف مواد آهنی از مواد غیر آهنی ، ما آهنرباهای متقاطع را برای نصب بر روی تسمه های نقاله ارائه می دهیم و جدایی برجسته را بدون قطع جریان عملیاتی شما فراهم می کنیم. تیم Bunting با بهبود جریان جابجایی مواد و افزایش خلوص و ارزش محصول بازیافتی ، برنامه خرد کردن اتوماتیک شما را بهینه می کند

بازرگانی انواع نوارنقاله جداسازی

بازرگانی انواع نوارنقاله جداسازی انواع نوارنقاله که در بازرگانی نوارنقاله ما عرضه می گردند برای کاربرد های متنوع هستند. برای مثال هسته جدا کننده جریان ادی به منظور ایجاد سطح بالایی از شدت گاوس برای بهبود جدایی در طیف وسیعی از مواد رسانای غیر آهنی و اندازه ها طراحی شده است. با بند اورتان محکم و محفظه الیاف محافظت می شود. از قوطی های آلومینیومی گرفته تا پوسته های آلومینیوم ، واحدهای ECS ما در کشیدن و جداسازی کار بسیار خوبی انجام می دهند. همچنین برای از بین بردن و تخلیه مداوم آلودگی های آهنی مانند میخ ، منگنه ، پیچ و مهره و کابل های نقاله ، همه با عملکرد بدون تعمیر و نگهداری ارائه می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.