قیمت نوار نقاله رولیک دار صنعتی

قیمت نوار نقاله رولیک دار صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله آنها اندازه نوار نقاله، نوسانات ارزی و… می باشد.

انواع نوار نقاله به دو روش اینترنتی و حضوری عرضه می شوند.

 قیمت نوار نقاله رولیک دار صنعتی

مشخصات فنی نوار نقاله رولیک دار

مشخصات فنی نوار نقاله رولیک دار

نوار نقاله که به آن کانوایر نیز گفته می‌شود، برای جابجایی های سنگین بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند.

انواع کانوایرها از جمله نوار نقاله رولیک دار وسیله هستند که به عنوان یک جزء حمل کننده به انتقال مواد و وسایل به وسیله تسمه یا غلتک کمک می کنند.

معمولاً نوار نقاله ها در ساختار و مشخصات فنی خود دارای تعدادی غرغره هستند و به همراه یک حلقه بی انتها در دور کانوایر به چرخش در می آیند و مواد را حمل می کنند.

نوار نقاله ها در صنعت های مختلفی مانند دارویی، غذایی، پتروشیمی و… کارایی دارند و از آنها برای انجام جابجایی و حمل وسایلی در اندازه‌ های مختلف در صنعت های متفاوت کمک گرفته می‌شود.

توجه داشته باشید، استفاده از نوار نقاله ها در صنعت های مختلف سبب کاهش خطرات جانی می شود و به همین علت می تواند نقش بسیار موثری در پیشرفت صنعتی داشته باشد.

در یک کارخانه صنعتی، دیگر نیازی نیست به وسیله دست وسایل جابه جا شوند، وجود نوار نقاله در انواع مختلف کار دست را انجام می دهد.

از نظر فنی اجزای نوار نقاله ها، با یکدیگر متفاوت می ‌باشند و هر یک از آنها در ساختار خود دارای تجهیزاتی هستند که با انواع دیگر متفاوت است.

نوار نقاله های رولیکی خود دارای انواع مختلفی هستند، از جمله آنها می‌توان به رولیک ضربه ای، رولیک تعویضی و پرسی اشاره کرد. انواع نوار نقاله رولیک دار، از پر کاربردترین نوار نقاله ها می باشند که در صنعت های مختلف کارایی دارند.

از مشخصات فنی کانوایر رولیک دار می توان به شفت یا ترانس آنها اشاره کرد. از شفت برای جلوگیری از مشکلاتی مانند آلودگی و گرد و خاکی که بر روی نوار نقاله می‌نشیند، به کار برده می شود.

قرار گرفتن رولیک بر روی نوار نقاله، در مکان هایی است که ریزش مواد روی آن انجام می شود.

در صنایعی که احتمال وارد آمدن فشار زیاد به تسمه ها می باشد، توصیه می شود از کانوایر های ضربه گیر رولیکی استفاده شود، زیرا همانطور که از نامش پیداست سبب کاهش فشار ضربه وارده به تسمه می شود.

عرضه مستقیم انواع نوار نقاله رولیک دار صنعتی

عرضه مستقیم انواع نوار نقاله رولیک دار صنعتی

در عرضه مستقیم انواع نوار نقاله رولیک دار صنعتی، به علت حذف واسطه ها قیمت آنها کاهش می یابد.

در صورتیکه واسطه ها وجود داشته باشند، هر یک به صورت جداگانه سودی را برای خود در نظر گرفته و در نتیجه باعث افزایش قیمت انواع نوار نقاله می شوند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.