مراکز خرید رولیک کانوایر استیل

رولیک کانوایر وسیله ای جهت کاهش اصطحکاک بین قطعات مختلف نوار نقاله است. برای انتقال انواع مواد شیمیایی از رولیک کانوایر استفاده می شود. قطعه ای است در نوار نقاله که به صورت پوششی بر روی سطح نقاله قرار می گیرد که این پوشش ها می توانند پلیمری، روغنی، رنگ کوره ایی، رنگ اپوکسی، گالوانیزه سرد و یا گالوانیزه گرم باشد. مراکز خرید رولیک کانوایر استیل بدلیل استحکام بالای این قطعه در صنایع کشتی سازی و ساخت پل در مناطق جنوبی کشور بیشتر به فعالیت می پردازند.

مراکز خرید رولیک کانوایر استیل

بررسی انواع رولیک کانوایر

بررسی انواع رولیک کانوایر

مشخصات کیفیتی مربوط به انواع رولیک کانوایر را باید با توجه به مقاومت و حوزه های مختلف مقاومتی این قطعه مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال رولیک ضربه گیر می تواند ضربات ناشی از ریزش مواد و فشارهای وارده به صورت ناگهانی بر روی نوار نقاله را خنثی نماید. رولیک ها دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که با توجه به مکانیزم کاربردی می توان آنها را تولید نمود.

رولیک کانوایر کاربردی ترین قطعه روی نوار نقاله در صنایع پتروشیمی و معادن ذغال سنگ است که هم دارای مقاومت زیادی بوده و هم دارای وزن های متفاوت و انواع مختلف می باشد. البته جنس پلیمری آن وزن سبک دارد. جنس این رولیک به گونه ای بوده که تاثیر زیادی در وزن این قطعه خواهد داشت، با توجه به اینکه این قطعه استیل هم دارد وزن آن با پلیمری متفاوت خواهد بود.

نوع رولیک و تعداد رولیک های روی نوار نقاله بیشترین نقش را در محافظت از نقاله در برابر ضربات ناشی از برخورد بیرونی خواهد داشت. مدلی از رولیک های نقاله به صورت خود تنظیم مانع از نابالانسی رولیک ها در طول مسیر کانوایر می شوند. در مجموع جهت حفظ تعادل کانوایر رولیک ها باید در مسیرهای کاملا مشخص از هم قرار بگیرند.

فروشنده انواع رولیک کانوایر

فروشنده انواع رولیک کانوایر کادر فروش انواع محصولات رونیک کانوایر استیل با انتشار اطلاعات لازم در خصوص کاربرد رولیک ها در نوار نقاله و جایجایی مواد و مصالح ساختمانی با این تجهیزات فنی جهت آسان تر نمودن کارهای خود در افزایش میزان فروش خود استفاده می کنند. همانطور که می دانید تولید و فروش کادر تخصصی نیاز دارند و غفلت از آن ضرر زیادی به شما می زند.

چنانچه تعویض و تغییر در ابعاد و سایز های مختلف انواع رولیک ها در سفارش محصولات صورت بگیرد، طبق سفارش مشتری مجددا رولیک دیگری ارسال خواهد شد. در واقع امکان مرجوع بودن کالا را پذیرفته و در اسرع وقت با مشتریان برای ارسال رولیک دوباره با شما تماس گرفته خواهد شد. کلیه شهرهای مختلف کشور در صورت خرابی قطعه خود می توانند از این شرایط استفاده کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.