مرکز خرید نوار نقاله شن

نوار نقاله به ابزار متحرک، شیب دار و بزرگی اطلاق می گردد که دارای یک ریل حرکتی صاف بوده و برای بارگیری، تخلیه، حمل و اموری از این دست مورد استفاده قرار می گیرند. از نظر نوع استفاده نیز به انواع مختلفی نظیر نوار نقاله شن دسته بندی شده که برای جابجایی یا تخلیه شن های صنعتی و ساختمانی، مفید واقع شده و در بزرگترین مرکز خرید این تجهیزات می توان مدل های جدید و بسیار پیشرفته ای را از آنها شاهد بود.مرکز خرید نوار نقاله شن

مشخصات فنی نوار نقاله شن

مشخصات فنی نوار نقاله شن نوار نقاله از تجهیزات متحرک، پر قدرت و بسیار سریعی است که در کوتاه ترین زمان ممکن انواع محصولات سنگین وزن تا سبک را جابجا کرده و یا بارگیری می نمایند.
این دستگاه که در مدل هایی همچون نوار نقاله شیب دار، خطی و دوار مشاهده می شود، امروزه در صنایع متعدد نقش مهمی را ایفا کرده و کارکردهای بس موثری را از خود نشان داده است.

گفته شد که یکی از انواع این دستگاه که در حوزه های صنعت، معدن و ساختمان سازی به کار آمده و هر یک از امورات وابسته به خود را به دلیل مجهز بودن به فناوری‌های پیشرفته، بی نقص به انجام می رساند، نوار نقاله شن است.
اکنون می خواهیم شما را با تعدادی از مشخصات نوار نقاله شن اعم از مشخصات کلی و فنی آن آشنا نماییم که عبارتند از:

  1. این دستگاه در مدل های بسیار جدید و کاربردی مانند نوار نقاله تلسکوپی ارائه گشته است.
  2. با استفاده از این نوار نقاله، دیگر نیازی به لیفتراک نبوده و همچنین از ایجاد آسیب به کالاها و محصولات متعدد جلوگیری خواهد شد.
  3. مجهز به موتور قوی و برنامه های دقیق بوده و از این رو امکان بروز خطا در نحوه کار آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.
  4. از طراحی های نوین برخوردار بوده و قادر است تا چند تن شن را هم بارگیری نماید.
  5. مجهز به تسمه نقاله پی وی سی، چرخ چدنی، جک هیدرولیک، بدنه استیل و ضد زنگ نیز است.
  6. از قابلیت تنظیم ارتفاع و سرعت برخوردار بوده و دارای کارکردی ایمن و بدون لغزش می باشد.

فروش انواع نوار نقاله شن و ماسه

فروش انواع نوار نقاله شن و ماسه فروش نوار نقاله شن و ماسه در انواعی از مدل های ایرانی و خارجی توسط بزرگترین مرکز فروش نوار نقاله یعنی این مرکز که نام و آوازه ای بسیار خوب را بین مشتریان ثابت خود به دست آورده، انجام شده و بدین ترتیب شرایط برای سفارش بهترین نوع این تجهیزات، فراهم می باشد.

بنابراین اگر شما عزیزان سفارش یا درخواستی از نوار نقاله های شن و ماسه را دارید، می توانید از همین طریق به سرعت ثبت سفارش کرده و در نهایت چنین تجهیزاتی را به لیست خرید خود اضافه نمایید:

  • انواع نوار نقاله ضد ضربه و بادوام
  • نوار نقاله با بیشترین دقت و بهترین عملکرد
  • نوار نقاله های ایمن و استاندارد

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.