مرکز صادرات لاستیک بدون آج

مراکزی که در حیطه صادرات لوله آب ۱/۲ پلاستیکی سیاه کار می کنند درصدد بوده که لاستیک بدون آج درجه یک و استاندارد را به مشتریان خارجی در کشور های دیگر بفروشند و زمینه سازی لازم، در جهت ارائه برترین تولیدات که مطابق با استاندارد های جهانی هستند را به روال بیندازند. محصولات انبار شده عمده ای در این سازمان بالا ترین حد از کیفیت را داشته که همیشه سعی بر این بوده با قیمت هان ارزان تری، به جمیع کشور ها صادر شوند.

مرکز صادرات لاستیک بدون آج

راهنمای خرید لاستیک بدون آج

راهنمای خرید لاستیک بدون آج خرید این محصولات نیاز دارد تا به فاکتور هایی دقت کنید مانند :

  1. سایز اصلی تولیدات : قطر، پهنا و ارتفاع سه المانی هستند که برای تعیین اندازه های این محصولات مهم می باشند و با دقت در آن ها سایز لاستیک برای شما معلوم می شود. پهنای محصولات به صورت میلی متر، ارتفاع بر حسب درصد و قطر را بر پایه اینچ تخمین می زنند.
  2. بازبینی دقیق زمان ساخت : تاریخ تولید این محصولات به مراتب خیلی با اهمیت تر از فاکتور های دیگر است چون به هر حال باید بدانید، از هنگام ساخت تا چه دوره ای بهترین زمان را برای استفاده دارید.
  3. حد مجاز باد های فشرده شده در هر مورد : این دامنه بین ۳۰ تا ۵۰ درصد متغیر است و در کنار بدنه لاستیک با علامت اختصاری psi مشخص است.
  4. شماره مربوط به ساییدگی : عدد مندرج زمان ساییدگی را نشان می دهد و هرچه این معیار بالا تر باشد گویایاین است که، لاستیک در زمان بیشتری به ساییدگی دچار می شود.
  5. مقایسه فشار های حرارتی در نمونه های مختلف : این گونه فشار ها در ۳ درجه تقسیم بندی شده اند یعنی در ۳ بازه بالا، متوسط و پایین قرار دارند.
  6. وارسی لاستیک برای اطمینان از نبود چهار مدل از آج ها : چون قصد خرید نمونه هایی بدون آج است پس به دنبال مدل هایی بدون آج باشید.

خرید مستقیم لاستیک بدون آج

خرید مستقیم لاستیک بدون آج

برنامه ای جامع ارائه شده تا مشتریان از راه های مستقیم یعنی از طرف کارخانه و نیز خیلی آسوده خرید اتصالات پلی اتیلن فشار قوی و لاستیک بدون آج را دنبال کنند چون دیگر تعاملات با واسطه گران، در این درجات اهمیت ندارد و احتیاجی نیست که نقشی را از آن ها ببینید.

در واقع به این دلیل که فروش لاستیک بدون آج از مرکز تولیدی است خریداران ایرانی با شرایطی راحت تر می توانند نمونه های برگزیده شده خود را، مستقیما انتخاب نموده و بدون هیچ گونه افت کیفیتی در اختیار بگیرند و نیز با قیمت هایی مشخص.

بدون تردید این روند های بی واسطه تا حد زیادی مورد تایید می باشند که بیشتر از همیشه جامعه گسترده ایران را پر کرده است و به ندرت افرادی در بین مشتریان پیدا می شوند که، تمایل و وابستگی خاصی به انجام این اقدامات برای دست یابی به تولیداتی ناب نداشته باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.