مرکز پخش نوارنقاله همدان در بازار

نوارنقاله همدان یکی از باکیفیت ترین تجهیزات است که در کارخانجات جهت جابجایی محصولات استفاده می شود و دارای مدل ها با کارکرد مختلفی است که در بالا بردن راندمان تولید و تسریف در جابجایی نقش موثری دارد و از خطراتی که کارگر را تهدید می کند جلوگیری خواهد نمود، مرکز پخش آن نیز این محصول را در انواع برند و مدل در سراسر کشور عرضه می کند.

مرکز پخش نوارنقاله همدان در بازار

مشخصات فنی نوار نقاله

مشخصات فنی نوار نقاله جهت ذکر مشخصات نوار نقاله باید گفت که این دستگاه از چهار قسمت منجید، لایه پوششی لاستیکی بالا، لایه پوششی لاستیکی پایین و کناره های محافظ تشکیل شده است که به ذکر مشخصات آنها می پردازیم:

  • منجید اسکلت نوار نقاله بوده و دارای یک یا چند لایه است که با لاستیک پوشش داده شده است و مقاومت کششی طولی و عرضی بالایی دارد.
  • لایه لاستیکی پوششی بالا: از ترکیبات لاستیکی تولید شده که به دلیل تماس با محصول ضخامت بالایی دارد و از نفوذ رطوبت به داخل منجید نیز پیشگیری خواهد نمود و در برابر مواد شیمیایی، حرارت، روغن، سایش، ضربات دینامیکی حاصل از ریزش محصولات حمل شده و … مقاومت بالایی دارد.
  • لایه لاستیکی پوششی پایین: با ابتدا و انتهای سیم انتقال، درام و هرزگردها در تماس مستقیم بوده و از منجید در برابر این عوامل محافظت می کند و نسبت به لایه بالایی ضخامت کمتری دارد و در تولید این دو لایه از کائوچو استفاده می شود.
  • کناره های محافظ: از جنس پلاستیک بوده و با نوار لبه ها را می پوشاند که منجید را در برابر رطوبت محافظت خواهد نمود.

خرید جدیدترین انواع نوار نقاله در همدان

خرید جدیدترین انواع نوار نقاله در همدان خرید جدیدترین نوار نقاله در همدان در بهترین کیفیت انجام می شود و به دلیل تنوعی که در آنها وجود دارد نیاز تمام مشتریان پوشش داده خواهد شد، در خرید نوار نقاله باید توجه نمود که این دستگاه در عرض و ضخامت استانداردی تولید می شود و همچنین باید به گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز توجه کرد.

نوار نقاله در صنعت ریخته گری، ذوب فلزات، صنایع نفت، تولید شکر، فولاد، معدن سنگ، آهن و ذغال سنگ، معدن مس، پتروشمی، کارخانه قند، سیمان و معادن شن و ماسه، کارخانجات تولید مواد غذایی و .‌. کاربرد دارد.

لایه های لاستیکی بالا و پایین نوار نقاله دارای مشخصات زیر است:

  • مقاوم در برابر پارگی؛ محصولات برنده و تیز با آن جابجا می شود.
  • دارای خاصیت ضد سایش؛ مواد ریز و ساینده با آن منتقل می شود.
  • ضد حرارت؛ با آن مواد گرم حمل می شود.

نوار نقاله با چند قرقره کار می کند بدین صورت که این قرقره با کمربندهای لاستیکی، سطل ها، چرخ دنده و قلاب بر روی یک حلقه بسته دور می زند و هدایت غلتک با کمربند نیز در امتداد مسیر می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.