پخش مستقیم اسکرو کانوایر استیل

تولید و پخش مستقیم اسکرو کانوایر استیل که اصطلاحا یک سیستم انتقال مواد حلزونی است و ما کاربرد های بسیار زیادی در صنایع های مختلف دارد یکی از افتخارات ما می باشد چرا که باعث راحتی و سهولت در بسیاری از موارد از جمله صنعت سیمان، معادن، صنعت فولاد و کانی ها و هم چنین مواد غذایی می شود.

استفاده از اسکرو کانوایر ها برای انتقال مواد در مسیر ها و طول کم کاربرد دارد اما استفاده از آن در مسافت های طولانی کاربردی نیست و توصیه نمی شود.

پخش مستقیم اسکرو کانوایر استیل

خصوصیات مهم اسکرو کانوایر عمودی

خصوصیات مهم اسکرو کانوایر عمودی تولید اسکرو کانوایر ها در انواع متفاوتی انجام می شود که یکی از انواع متفاوت آن اسکرو کانوایر عمودی است که در زیر به معرفی مختصر آن ها می پردازیم.اسکرو کانوایر های عمودی یکی از ابزار کاربردی برای بالا بردن مواد در موارد با شیب تند و عمودی است.عموما اسکرو کانوایر های با شیب بیش از چهل و پنج درجه را اسکرو کانوایر های عمودی می دانند.

طراحیی این نوع از اسکرو کانوایر ها به گونه ای است که بسیار جمع و جور است و تقریبا در هر طراحی و محیطی قابل استفاده است.از اسکرو کانوایر ها برای مواد خشک و تا نیمه مایع کاربرد دارند.

برایی بالا بردن مواد تا سی فوت بدون استفاده از یاتاقان امکان پذیر است. ظرفیت اغلب آن ها تا ۶۰۰۰ فوت مکعب در ساعت است. طراحی اسکرو کانوایر ها برای رفع نیاز در بسیاری از صنایع از جمله مواد شیمیایی، مواد غذایی، مواد معدنی، کاربرد در فاضلاب،‌صنایع چوبی و دیگر موارد است.

تولید کنندگان اسکرو کانوایر استیل

تولید کنندگان اسکرو کانوایر استیل تولید کنندگان اسکرو کانوایر ها باید به نکاتی در تولید اسکرو کانوایر ها دقت کنند از جمله طراحی دقیق و اصولی است.

طراحی اسکرو کانوایر ها اصولاً بر اساس شرایط است و به عواملی از جمله نوع مواد حمل کننده و مسافت و ارتفاع محیط انتقال و دبی موارد بستگی دارد. همه این موارد تعیین کننده گام مارپیچ و سرعت چرخش و ابعاد جنس می باشند.

امروزه با وجود نرم افزار های بسیار طراحی دستگاه ها بسیار ساده تر شده اما باز هم طراحی و ساخت اسکرو کانوایر ها نیاز به علم و تخصص کافی دارد و باید دقت کرد تا در بهترین طراحی و متریال ساخته شود تا کاربرد مناسب و خوبی داشته باشد.

اسکرو کانوایر ها در اجناس متفاوت تولید می شوند که اصولاً از جنس فولاد های معمولی با روکش های سرامیکی و هم چنین انواع فولاد ضد سایش هاردوکس و دورستات است و هم چنین فولاد استیل که بیشتر برای صنایع غذایی استفاده می شود.

فولاد استیل ترکیبی از آهن و روی است و مقاوم در برابر رطوبت است به همین خاطر برای صنایع غذایی دکاربردی است و مقاومت بالایی دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.