پخش کننده نوار نقاله ماسه شویی

نوار نقاله ماسه یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین نوار نقاله ها در معادن می باشد که استفاده عمده آن در انتقال مواد از محل استخراج به محل بارگیری می باشد.

پخش کننده نوار نقاله ماسه شویی

معرفی نوار نقاله ماسه شویی

معرفی نوار نقاله ماسه شویی قسمت عمده ای از مصالح در صنایع ساختمانی و شهر سازی شن و ماسه می باشد که در ساخت بتن و آسفالت کاربرد دارند

موارد استفاده از شن و ماسه در ساختمان علاوه بر استفاده در ساخت بتن که اصلی ترین مصرف آن می باشد، در نقاط مختلفی از ساختمان مانند پی سازی، ساخت ملات و کف سازی نیز از آن ها استفاده می شود.

منابع کسب شن و ماسه برای مصارف بالا دو نوع می باشد:

  1. شن و ماسه طبیعی: طی سالیان پس از بارندگی و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها مقدار زیادی شن و ماسه در بستر رود خانه هاباقی می ماند که پس از کاهش سطح آب می توان پس از شستن و سرند کردن از آن ها استفاده کرد.
  2. شن و ماسه شکسته: در این روش تکه سنگ های درشت را بعد از مشخص شدن جنس آن ها به وسیله دستگاه های پیشرفته شکسته و خرد می نمایند و سپس با استفاده از الک آن ها را دانه بندی می نمایند.

شن و ماسه طبیعی با شن و ماسه شکسته دارای تفاوت هایی می باشد:

  1. دانه های ماسه حاصل از روش طبیعی دارای گوشه های گرد می باشند در حالی که در روش صنعتی دانه های شن دارای گوشه های تیز می باشند
  2. به علت گرد بودن گوشه ها در روش طبیعی، ملات حاصل از این شن در زیر ماله بنا بهتر شکل می گیرد و در زیر آجر، فرش موزائیک پهن می شوند.

عمده کاربرد نوار نقاله ماسه شویی در معادن شن و ماسه می باشد که با توجه به ابعاد و زاویه های نوار در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در اکثر معدن ها که خاک مخلوط شده با ماسه و شن بیشتر از حد معینی می باشد، برای جدا سازی از شستشو استفاده می شود.

نوار های نقاله ماسه دارای انواع گوناگونی می باشند که برخی از آن ها را به اختصار نام می بریم:

  • نوار نقاله ساده
  • نوار های نقاله آج دار
  • نوار با شاسی لوله ای
  • نوار با شاسی ناودانی
  • کانوایر انتقال ماسه

قیمت به روز نوار نقاله ماسه شویی

قیمت به روز نوار نقاله ماسه شویی در بازار انواع مختلفی از نوار های نقاله وجود دارد که قیمت این نوار های نقاله با توجه به زاویه های آن ها، طول آن ها وجنس مواد به کار رفته در آن ها دارای تفاوت می باشد.

بهترین راه برای بدست آوردن قیمت نوار نقاله، استفاده از خدمات نمایندگی ها و مراکز معتبر فروش این کالا می باشد که این وب سایت با تجربه چندین ساله خود می تواند یاریگر شما در تهیه بهترین محصول با بهترین کیفیت باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.