کارخانه تولید نوارنقاله معادن

نوار نقاله چرخ اصلی در صنعت استخراج از معادن است. در واقع این نوار نقاله ها هستند که مواد معدنی برداشت شده را به محل فرآوری انتقال می دهند و بازده و راندمان عملیات در معادن کاملا وابسته به عملکرد نوار نقاله هاست.

این کارخانه به عنوان برترین تولید کننده نوار نقاله معادن آمادگی تامین نیاز تمامی صنعت کاران و معدن کاران در سراسر کشور به نوار نقاله را دارد که برای اطلاع از جزئیات می توانید با این شرکت تماس برقرار نمایید.

کارخانه تولید نوارنقاله معادن

شناخت دستگاه نوار نقاله

شناخت دستگاه نوار نقاله نوار نقاله از دو کلمه نوار و نقل گرفته شده و معنی آن نواری است که چیزی را به جایی دیگر حمل و نقل می کند، برای شناخت دستگاه نوار نقاله شاید بتوان سالن های فرودگاه را بهترین مثال دانست. حتما شما هم تا به حال پس از پایان سفرهای هوایی خود منتظر دریافت بار و چمدانتان بوده اید. در واقع نوار نقاله همان دستگاهی ست که مسافران برای دریافت چمدان و ساک خود مقابل آن به انتظار ایستاده و حرکت چمدان ها بر آن را نظاره می کنند.

سیستم نوار نقاله بیشتر از نوع تسمه نقاله است بدین صورت که تسمه های پهن با استفاده از موتور و غلطک در یک سیستم چرخشی و لغزش روی هم قرار گرفته و به صورت ممتد یک مسیری منحنی و دایره ای را طی می کنند و دوباره به جای خود بر می گردند. در این میان اجسامی که روی نوار نقاله قرار گرفته اند قادر به پیمایش یک مسیر مشخص شده هستند. نوار نقاله می تواند از جنس فلز، لاستیک و یا از جنس پی وی سی باشد که بسته به هدف و کاربرد نوار نقاله جنس مناسب آن را انتخاب می کنند.

نوار نقاله ها می توانند در صنایع و معادن، حمل و نقل، فروشگاه ها، صنایع غذایی، کارخانجات و بسیاری اماکن دیگر مورد استفاده قرار گیرند و طول این نوارها می تواند از چند متر تا چندین کیلومتر ادامه داشته باشد.

مرکز پخش نوار نقاله معادن

مرکز پخش نوار نقاله معادن همانگونه که ذکر شد کاربرد نوار نقاله در معادن بسیار گسترده بوده و اساسا بنیان صنعت معدنکاری بر ماشین آلات و نوار نقاله ها و جابه جایی مواد استخراجی تا محل فرآوری ست. این مجموعه یکی از مراکز پخش نوار نقاله در سطح کشور بوده و وظیفه تامین انواع نوار نقاله های معدنی را بر عهده دارد.

نوارهای عرضه شده توسط این شرکت تولید شده از بهترین متریال بوده و عملکرد تسمه و نوار را به بهترین نحو انجام داده و کیفیت سیستم انتقال از معادن کاملا تضمین شده است. برای شناخت بیشتر انواع نوار نقاله معادن و اطلاع از قیمت و شرایط تهیه این تجهیزات با کارشناسان فروش ما تماس برقرار نمایید تا اطلاعات تکمیلی را به شما ارائه نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.