فروش نوار نقاله ثقلی با قیمت مناسب

 نوار نقاله سقلی یکی از انواع نوار نقاله های تولید شده در کشورمان می باشد. فروش نوار نقاله ثقلی با قیمت مناسب و ارزان در مدل های مختلف صورت می گیرد، نوار نقاله سقلی دارای کاربردهای فراوان در صنایع مختلف و کارخانه ها می باشد.

فروش نوار نقاله ثقلی با قیمت مناسب

انواع نوار نقاله ثقلی براساس استاندارد روز دنیا

انواع نوار نقاله ثقلی براساس استاندارد روز دنیایکی از انواع نوار نقاله ثقلی بر اساس استاندارد روز دنیا، نوار نقاله غلطکی می باشد. تسمه نقاله ثقلی بسیار محکم و مقاوم می باشد و به سختی دچار پارگی و آسیب خواهد شد و به همین دلیل برای سال ها می توان از آن استفاده کرد. 

 نوار نقاله غلتکی: آنها هنگام انتقال هر محصول یا ماده ای از مفهوم نیروی گرانشی استفاده می کنند.  در این سیستم نوار نقاله ، قاب نصب شده کمی جهت شیب دارد تا بتواند هر محصولی را در جهت گردش گرانش به سمت پایین حرکت دهد.  این شامل یک توالی از غلتک های مربوطه است که در انتهای آن به قاب فلزی متصل شده است.  مواد یا محصول باید به صورت دستی روی سیستم بچرخد.  مهمترین مزیت استفاده از نوار نقاله غلتکی گران بودن این است که از لحاظ اقتصادی اما در عین حال از نظر تکنولوژی کارآمد است.

 سیستم نوار نقاله تسمه: از آنها می توان برای طیف گسترده ای از کالاهای مورد استفاده در محصولات مختلف استفاده کرد که از محصولات سبک تا وزن سنگین مانند دانه ، شن ، ذغال سنگ و غیره و برای انتقال آنها از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده می شود.  عمدتاً از کمربندی تشکیل شده است که یک ساختار مانند یک حلقه تشکیل می دهد و بسته به رفتار بار روی غلتک یا قرقره می چرخد ​​و با استفاده از یک موتور الکتریکی اداره می شود.  کمربند مورد استفاده را می توان از لاستیک یا پلاستیک تشکیل داد.

 نقاله های غلطکی، آنها عمدتاً از زنجیره ای تشکیل شده اند که توسط موتور هدایت می شود و برای حرکت محصول یا شی مورد استفاده قرار می گیرد.  آنها برای حمل بطری و قوطی از صنایع غذایی و دارویی بسیار استفاده می شوند.  زنجیرهای مورد استفاده بسته به ماهیت بار ، می توانند از جنس استیل یا پلاستیک باشند.  سیستم حمل و نقل اسلات بزرگ برای جابجایی محصول با وزن سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع بزرگ یا انبار مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که نقاله اسلات کوچک برای جابجایی محصول سبک وزن استفاده می شود و در صنایع کوچک یا متوسط ​​قابل استفاده است.  آنها برای خطوط تولید که از هر پیچ و تاب و حلقه ای تشکیل شده است ، مناسب هستند.  مزیت اصلی آنها نصب آسان ، تعمیر و نگهداری کم و مقرون به صرفه است.

 عوامل اصلی در هنگام انتخاب یک سیستم نوار نقاله

 چندین فاکتور وجود دارد که هنگام انتخاب سیستم نقاله باید در نظر داشته باشید.  بگذارید برخی از عوامل اصلی را در زیر مشاهده کنیم ، اولین چیزی که باید در نظر بگیریم محصول یا موضوعی است که باید توسط سیستم منتقل شود.  اندازه محصول ، وزن محصول ، شکل محصول برای انتخاب سیستم نوار نقاله دارای اهمیت است. هرکسی باید هدف از استفاده خود را در یک صنعت خاص درک کند.  در هنگام انتخاب هر سیستم نوار نقاله ، موقعیت صنعت ، اندازه و هدف کار باید در نظر گرفته شود. سرمایه گذاری در نصب آنها ، کار دستی مورد نیاز ، مصرف انرژی الکتریکی و هزینه نگهداری نیز باید در هنگام انتخاب آنها در نظر گرفته شود.

 

خرید نوار نقاله ثقلی به صورت مستقیم

خرید نوار نقاله ثقلی به صورت مستقیم با خرید نوار نقاله ثقلی به صورت مستقیم هزینه های شما کمتر می شود، زیرا قیمت آن باور نکردنی و مناسب خواهد شد. مزایای استفاده از سیستم نوار نقاله ثقلی و دیگر نوار نقاله های غلطکی عبارت اند از: کاهش هزینه کار، حرکت آسان و سریع محصول، آسیب کمتری به محصول می رساند زیرا سرعت آنها قابل کنترل است، عملکرد آسان ، حرکت آسان بار سنگین، هزینه تعمیر و نگهداری کم. انواع سیستم نقاله در بازار موجود است انتخاب صحیح از سیستم نوار نقاله باید با در نظر گرفتن نیاز و مزایای آنها انجام شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.