استعلام قیمت تسمه نقاله آجدار

تسمه نقاله در واقع ابزاری یا جزئی از سیستم نوار نقاله تسمه است که غالباً از آن به عنوان تسمه نقاله یا تسمه نقاله یاد می شود. سیستم انتقال مواد تسمه ای ، نوار نقاله تسمه ای نیز نامیده می شود ، یکی از انواع مختلف سیستم های نقاله است. از این رو جهت استعلام قیمت تسمه نقاله آجدار می توانید به سایت رسمی ما مراجعه کنید.

استعلام قیمت تسمه نقاله آجدار

کیفیت انواع تسمه نقاله آجدار

کیفیت انواع تسمه نقاله آجدار از این نوع نوار نقاله برای جابجایی مواد در زاویه راست (بالاتر از حد متوسط) استفاده می شود .از تسمه های نقاله تخت به طور کلی برای جابجایی مواد تا حداکثر زاویه ۲۲ درجه استفاده می شود. اما تسمه های نقاله آجدار به دلیل وجود پروفیل های مخصوصی که در انواع مختلف بسته به کاربرد صنعتی و زاویه شیب مورد نظر تولید می شوند ، در بیشتر زوایا استفاده می شوند.

عرض کل تسمه نقاله که در تصویر زیر اولین ردیف جدول مشاهده می شود ۴۰۰ میلی متر و عرض شکاف آجدار ۳۳۰ میلی متر است. تفاوت این دو ۷۰ میلی متر است که مجموع عرض دو طرف چپ و راست نوار نقاله است. اکنون ۷۰ را بر ۲ تقسیم می کنیم ، عدد ۳۵ را می گیریم که عرض هر طرف تسمه است. طولانی ترین سیستم نوار نقاله در جهان در جنوب مراکش در منطقه ای بیابانی به نام صحرای غربی واقع شده است.

طول این تسمه نقاله ۹۸ کیلومتر (۶۱ مایل) است و از معادن فسفات شهر بوکرا تا ساحل جنوبی شهر العیون عبور می کند. طولانی ترین سیستم نوار نقاله مورد استفاده در فرودگاه در فرودگاه بین المللی دبی است که چمدان های شما را به طول ۶۳ کیلومتر (۳۹ مایل) پردازش می کند. این سیستم توسط زیمنس تاسیس و در سال ۲۰۰۸ راه اندازی شد معدن بوکسیت آلومینیوم در استرالیای غربی دارای طولانی ترین سیستم های نقاله تک تسمه است ، یکی در ۳۱ کیلومتری و دیگری ۲۰ کیلومتر.

این سیستم تسمه نقاله مواد معدنی بکر را مستقیماً به پالایشگاه فرآوری آلومینیوم منتقل می کند. یکی از طولانی ترین سیستم های نقاله یک تکه ، از شهر مگالایای هند گرفته تا کارخانه تولید بتن به طول ۱۷ کیلومتر در بنگلادش که ۹۶۰ تن مواد مانند سنگ آهک را اداره می کند. (۷ کیلومتر از این تسمه نقاله در هند و ۱۰ کیلومتر در بنگلادش واقع شده است) این سیستم توسط شرکت فرانسوی AUMUND طراحی و راه اندازی شده است.

طولانی ترین انواع تسمه نقاله در ایران متعلق به معدن سنگ آهن سنگان خواف به طول ۷ کیلومتر (سایت توسعه ملی) با متوسط ​​بار انتقال ۲۴۸۰۰ تن در ۲۴ ساعت است. Said tape توسط یک شرکت خصوصی ماشین سازی ساخته و مونتاژ شده و در سال ۱۳۹۷ به بازار عرضه شده است. تسمه های نقاله موجود در سیمان با مواد پایه بسیار ساینده و مواد با درجه حرارت بسیار بالا مانند کلینکر گرم که کاملاً قرمز شده اند در تماس هستند.

گرمای مداوم و کشش اجتناب ناپذیر در آسانسورها شرایط دشواری را برای تسمه های نقاله ایجاد می کند. با توجه به هزینه های بالقوه پاره شدن تسمه های نقاله در کارخانه های سیمان ، استفاده از تسمه های نقاله با عمر خوب ضروری است که برخی از آنها در شرایط سخت و در دمای بسیار بالا می توانند تا ۴۰۰ درجه سانتیگراد برسند. عملکرد خوبی دارند

صادرات انواع تسمه نقاله آجدار

صادرات انواع تسمه نقاله آجدار شرکت ما در زمینه تولید تسمه نقاله آجدار فعالیت دارد و این محصول را با قیمت خوبی به سراسر کشور توزیع و پخش می گردد به طوری که کیفیت خوبی دارد. از این رو با توجه به کیفیتی که دارد صادرات انواع تسمه نقاله آجدار را به کشورهای دیگر آسیایی و اروپایی انجام می دهیم که می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.