تولید کننده تسمه نقاله بدون آج

وسیله حمل و نقلی سیستم تسمه نقاله است هر سیستم برای عملکرد صحیح و انجام عملکرد مورد نیاز به تسمه نقاله احتیاج دارد سیستم تسمه نقاله شامل دو یا چندقرقره با یک حلقه متصل حمل وسایل خوتسمه نقاله است که در اطراف آن میچرخد و باعث ایجاد اثر کششی برای کالاهای می‌شود که حمل می‌کند. تسمه نقاله بدون آج محصول بسیار کاربردی می باشد که از آن بهره وری بسیار بالایی در مکان های متنوع از جمله کارخانه های تولیدی و انواع مراکز مختلف مواد غذایی، معادن و همچنین سایر شرکت‌های مختلف استفاده می شود

تولید کننده تسمه نقاله بدون آج

۳ نکته در خصوص تسمه نقاله فلزی

3 نکته در خصوص تسمه نقاله فلزی تسمه نقاله دارای کیفیت بسیار بالا و استحکام فوق العاده می باشد که این ویژگی با توجه به جنس آن تعیین می‌شود. تسمه نقاله فلزی از زیرمجموعه‌های تسمه های صنعتی نوار نقاله بوده و از مهمترین دلایل استفاده از تسمه فلزی کارکرد آن در دمای بالا است و جهت حمل انواع مواد و مصالح به کار می‌رود. از مزایای تسمه نقاله فلزی قیمت مناسب مقاوم در برابر حرارت بالا ،استحکام بالا، مقاومت کششی بالا، ضد آب ،ضد اسید و مواد شیمیایی، عمر طولانی است.

از این تسمه در جاهایی که محدودیت استفاده از دستگاه لاستیکی و pvc داشته باشیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع تسمه جزو اولین مدل‌های تسمه نقاله به حساب می‌آید و در صنایع مختلف کاربرد دارد این نوع تسمه در صنایع غذایی برای شستشوی یا جداسازی مواد غذایی در صنایع معادن ،جهت حمل قطعات سنگ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه فلزی از بافتهای مفتولی با سایز های مختلف و همچنین در طول و عرض زمان مورد نیاز بافته می شوند. مفتول تسمه فلزی می تواند جنس استیل و آهن باشه یا طبق سفارش مشتری می توان در دو طرف آن زنجیر نصب نمود.

توری نقاله به صورت سفارشی تولید می گردد که در صنایع مواد غذایی :از جمله صنایع بیسکویت، نان، خشک کن، کارخانجات مواد غذایی و غیره به کار گرفته می‌شود. توری نقاله در اشکال لوزی ،کبریتی یا هفت وهشتی است وبیشترازجنس توری استیل استفاده می‌شود.مزیت تسمه فلزی ضد زنگ و مقاومت آن است که می‌توان از آن در شهرهای مرطوب و آبخیز استفاده کرد که باعث می شود به مرور زنگ نزند و برای بسته بندی به کار می‌روند که دارای وزن زیاد می باشد وکالای مورد نظر را از نظر کششی ثابت نگه دارد.

عرضه بدون واسطه تسمه نقاله بدون آج

عرضه بدون واسطه تسمه نقاله بدون آج حوزه کاری این ساعت عرضه تسمه نقاله می‌باشد و شما می‌توانید به صورت اینترنتی و بدون واسطه این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با افراد خبره با شماره داخل سایت تماس حاصل بفرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.