توزیع کننده اسکرو کانوایر اصفهان

اسکرو کانوایر اصفهان سازنده ی انواع اسکرو کانوایر های صنایع سیمان، معدنی و صنایع غذایی به منظور جا به جایی، انتقال و شارژ مواد پودری و گرانولی مطابق با دانش و تکنولوژی روز دنیا و در ظرفیت های مختلف است.

توزیع کننده اسکرو کانوایر اصفهان

ویژگی های اسکرو کانوایر رولیک دار

ویژگی های اسکرو کانوایر رولیک دار یکی از رایج ترین سیستم های انتقال و جا به جایی مواد فله ای اسکرو کانوایر ها و یا سیستم انتقال مواد حلزونی است که کاربرد زیادی در انواع صنایع فولاد، معادن، سیمان، کانی ها و مواد غذایی دارد.

از پر کاربرد ترین نکات ساخت و به کار گیری این نوع از سیستم های انتقال مواد طراحی منطبق، درست و اصولی بر شرایط کاری می باشد.

استفاده از این سیستم جهت جا به جایی مواد فله در فاصله های کم به علت امکان ایجاد چندین خروجی و ورودی بسیار مناسب می باشد.

یک شافت در قسمت اصلی این سیستم وجود دارد که یک قطعه به صورت ماردون یا مار پیچ بر روی آن نصب می شود و به گونه ای ساده، مواد را می چرخاند و به سمت عقب یا جلو انتقال می دهد.

اسکرو کانوایر رولیک دار از تجهیزات اساسی در نوار نقاله است، که در بهبود عملکرد آن نقش مهمی را اجرا می کند.

این مکانیزم طراحی بسیار دقیقی را برای استفاده از حداکثر راندمان و هم چنین عدم آسیب به مواد در پروسه حمل نیاز دارد.

با توجه به نوع استفاده از اسکرو کانوایر و نقاله ماردون فولاد به کار رفته در آن متفاوت است. از دیگر مزایای این سیستم کم بودن هزینه تعمیر و نگه داری آن است.

این فرآیند نیاز به علم و تجربه خاصی دارد اما امروزه با وجود نرم افزار های متعدد و تخصصی طراحی بهینه و کار آمد مارپیچ این کار را راحت تر کرده اند.

مواردی که در طراحی اسکرو کانوایر تاثیر گذار است؛ نوع مواد مورد حمل، دبی مواد و مسافت و ارتفاع انتقال می باشد، که در تعیین جنس متریال مارپیچ، سرعت چرخش و گام مار پیچ تاثیر دارد.

از جمله این مواد که در بخش مار پیچ استفاده می شود می توان به انواع فولاد ضد سایش از جمله هاردوکس و یا دورستات، فولاد های معمولی با روکش سرامیک اشاره کرد.

خرید بدون واسطه اسکرو کانوایر اصفهان

خرید بدون واسطه اسکرو کانوایر اصفهان اسکرو کانوایر تشکیل شده است از شفت مرکزی ( محور مار پیچ )، دریچه، مخزن ورودی، موتور، یک لوله ی میان تهی، نازل خروجی مواد و یک مارپیچ تیغه ی دوار ( ماردون ) است.

قسمت مار پیچ روی شفت مرکزی ثابت و در داخل لوله می چرخد.

خرید اسکرو کانوایر را می توان به صورت غیر حضوری و اینترنتی از سایت معتبر انجام و با اطمینان کامل از آن استفاده کرد.

این سایت بهترین کالا را با بهترین کیفیت در اختیار مشتری خود قرار می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.