خرید انواع اسکرو کانوایر بدون شفت

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که می توانید در کارگاه یا کارخانه تولیدی خود بدون دور ریز شدن مواد، با سرعت بالا و در حجم زیاد امور مربوط به جا به جایی را انجام دهید؟

استفاده از ماشین آلات سنگین یا نیروی انسانی نمی تواند گزینه مناسبی باشد زیرا معایبی را به همراه دارد به طور مثال هزینه بالا و سرعت پایین، که این مشکل با دستگاه اسکرو کانوایر بدون شفت حل شده است و نگرانی شما را از بابت هدر رفتن مواد، هزینه‌های سنگین، سرعت کار از بین خواهد برد و بهترین گزینه جهت جا به جایی‌های عمودی و افقی برای شماست.

خرید انواع اسکرو کانوایر بدون شفت

نکات مهم در انتخاب اسکرو کانوایر عمودی

نکات مهم در انتخاب اسکرو کانوایر عمودی محصولی که به شما معرفی می کنیم نیازهای شما را با کمترین هزینه و بالاترین دقت رفع می کند و تضمین کارکرد و کارایی بالا به شما داده می شود.

یکی از انواع اسکرو کانوایرهای مورد نیاز در صنعت، اسکرو کانوایر عمودی را می توان معرفی کرد، اسکرو کانوایر عمودی بیشتر در سطوح شیب دار یا عمود به کار می رود و جا به جایی مواد فله‌ای به بالا را آسان می کند.

اسکرو کانوایر عمودی به دلیل طراحی خاصش که فضای کمی را اشغال می کند تقریبا در هر کارخانه‌ای کاربرد دارد و ظرفیتی حدود ۶۰۰۰ فوت در ساعت را جا به جا می کند و نکته‌ی دیگری که باید مورد توجه باشد این است که این دستگاه برای انتقال مواد خشک تا نیمه مایع ایده آل است و از دور ریز شدن مواد جلوگیری می کند.

در انتخاب اسکرو کانوایرها باید دقت شود تا قطعات به کار رفته در آن‌ها مرغوب باشند تا هم هزینه نگهداری و هم هزینه تعمیرات کاهش یابد و اگر جنس به کار رفته در مارپیچ از فولاد باشد، مارپیچ در برابر سایدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد و طول عمر آن افزایش می یابد.

بازار فروش اسکرو کانوایر بدون شفت

بازار فروش اسکرو کانوایر بدون شفت امروزه با پیشرفت تکنولوژی انسان دیگر نیروی اصلی برای جا به جایی‌ها نیست زیرا کار بسیار سخت و زمان بری است، از این رو نیروی کار انسانی جای خود را به دستگاه‌های دقیق، با سرعت بالا در حجم زیاد داده است.

صنعتگران و مهندسین کشور با دانش روز دنیا توانسته‌اند مرغوب‌ترین اسکرو کانوایرها را با استفاده از مواد اولیه‌ای با کیفیت بالا تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند، از این رو بیشتر بازار فروش اسکرو کانوایرها در صنایع مانند سیمان، فولاد، کانی‌ها، مواد غذایی، کارخانه تولید علوفه، معادن مختلف و بسیاری از کارخانه‌های تولیدی که مواد را به صورت فله‌ای منتقل می کنند، است و همچنین به دلیل قیمت ارزان و کیفیت بالای دستگاه‌ها محبوبیت آن‌ها در بازارهای بین المللی نیز زیاد شده و صادرات این محصول رونق گرفته است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.