تولید کننده نوار نقاله صفحه دار

نوار نقاله صفحه دار در مدل های جدید می تواند چیزی در حدود ۴۰۰ تن در ساعت مواد را جابجا نماید. ایران به عنوان یکی از تولید کننده های برتر این سیستم باربری توانسته بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهد. از طرفی در حال ساخت نوعی نقاله مغناطیسی است که بتواند علاوه بر صرفه جویی در وقت قطعات آهنی که به صورت عمودی هستند را هدایت نماید.

تولید کننده نوار نقاله صفحه دار

نکات مهم نوار نقاله صفحه دار

نکات مهم نوار نقاله صفحه دار کار اصلی نوار نقاله چیست و مهمترین کارایی آن کدام است؟ انواع نوار نقاله وجود دارد که می تواند در جابجایی مواد نقش زیادی داشته باشد از جمله نوار نقاله بارگیری و صفحه دار که پرکاربردترین آنهاست.

این نوع نوار نقاله ها از یک صفحه فلزی یا پلاستیکی جهت انتقال مواد استفاده می شود که لبه های آن به صورت خمیده اما به طرف بالا حرکت می کنند. نوار نقاله صفحه دار از خصوصیات زیادی برخوردار است یکی از مهمترین آن، در حمل موادی است که دارای حجم بالایی هستند استفاده از آن بسیار ایده آل می باشد.
در بعضی از مدل نوار نقاله سرعت حرکت آنها با توجه به نوع ساختار آن از سرعت کمی برخوردار هستند و این سرعت کم سبب طولانی شدن زمان انتقال مواد می باشد. اما نقاله های صفحه دار برخلاف انواع دیگر دارای سرعت خیلی خوبی می باشند.
یکی از تفاوت هایی که این نوع نوار نقاله ها در مقایسه با سایر نقاله ها دارند زاویه شیب آنهاست. یکی دیگر از خصوصیات نقاله های صفحه دار، استفاده از شیب ۴۵ جهت حمل و نقل و انتقاد مواد است.
همین طور یکی از نکات مهم در استفاده از این نوع نوار نقاله، در حمل مواد سخت می باشد به طوری که می تواند چیزی در حدود ۷۰ تا ۳۰۰ تن مواد را در ساعت جابجا نماید.

صادر کننده انواع نوار نقاله

صادر کننده انواع نوار نقاله نوار نقاله در حدود ۱۰۰ سال است که از زمان پیدایش آن می گذرد. این باربر آسانسوری مدتهاست  که وارد بسیاری از شرکت های صنعتی شده است. معمولا در کارخانجاتی که دارای تولید بالایی هستند این باربر، دارای سمبل قدرت است زیرا می تواند در کمترین زمان ممکن بیشترین مواد را جابجا نماید و استفاده از آن سبب کارایی بیشتری شود.

نوار نقاله بارگیر، چرخشی، ناودانی، زنجیری، تسمه ای و شیب دار از انواع مختلف نوار نقاله می باشد که هر کدام می تواند با توجه به نیاز مشتری به شیوه های مختلفی حمل و نقل مواد را انجام دهد و سبب شود تا راندمان کار در بسیاری از مراکز صنعتی بالا رود.

تولید این باربر در کشورمان توسط بسیاری از کارخانجات صورت می گیرد و ایران از جمله کشوری است که این محصول را به بسیاری از همسایگان خود صادر می کند. استفاده از نوارهای نقاله در کشورهای پیشرفته توانسته تولیدات آن کشور را چندین برابر نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.