قیمت به روز نوار نقاله عمودی

نوار نقاله عمودی یکی از پرکاربردترین سیستم حمل و نقل مواد غذایی یا دارویی می باشد که علاوه بر تکنولوژی به روز از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد زیرا کشورمان در تولید این نوار نقاله ها تمامی استانداردهای لازم را به کار گرفته است. استفاده از تسمه های با کیفیت بالا توانسته قابلیت کاربری آن را افزایش دهد. انتقال محصولات از این طریق یکی از بهترین شیوه های حمل می باشد.

قیمت به روز نوار نقاله عمودی

کاربرد نوار نقاله عمودی

کاربرد نوار نقاله عمودی کاربرد نوار نقاله چیست؟ امروزه استفاده از نوار نقاله برای بسیاری از صاحبان کسب و کار ها لازم و ضروری است. استفاده از این سیستم حمل و نقل نه تنها برای شرکت های تولیدی بلکه برای بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی نیز کاربرد فراوانی دارد.

همچنین برای مکان هایی مانند فرودگاه و اداره پست نیز به وفور از آن استفاده می شود زیرا از این سیستم برای انتقال چمدان از یک نقطه به نقطه ای دیگر جهت بازبینی در فرودگاه ها امری ضروری است. 

نوار نقاله علاوه بر نوع غلطکی، عمودی نیز موجود است. کاربرد این نوار نقاله زمانی است که بخواهیم موادی که به صورت فله ای یا بسته بندی شده می باشد را با یک زاویه کاملا قائم انتقال دهیم.

این نوع نوار نقاله ها، دارای مکانیزم ها و روش های مختلفی برای انتقال و جابجایی مواد هستند. به عنوان مثال برای حمل مواد گرانولی دو نوع مکانیزم برای آن وجود دارد در مکانیزم نوع اول، نوار نقاله دیواره دار و در مکانیزم نوع دوم آن از نوع قاشقی می باشد که می تواند در وزن های مختلف مواد را انتقال دهد.

فروشنده نوار نقاله عمودی

فروشنده نوار نقاله عمودی همان طور که در مطلب قبلی نیز به آن اشاره نمودیم نوار نقاله عمودی دارای کاربردهای زیادی است. یکی از مشکلاتی که در طبقات مختلف برای حمل کالا داریم وزن سنگین آنهاست و استفاده از حمل دستی می تواند آسیب های فراوانی را به بار آورد.

نوار نقاله هایی که از نوع عمودی هستند بیشترین کاربرد را در حمل کردن محصولات سنگین که به صورت جعبه هستند را دارا می باشند و می توان برای انتقال کالا در وزنهای مختلف از آن استفاده نمود.

نوعی از نقاله عمودی که وظیفه آن حمل بسته می باشد از مکانیزم Z تشکیل شده است که می تواند برای انتقال محصولات در ارتفاعات، مفید واقع شود. این نوع از نوار نقاله به عنوان آسانسور نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر این نوار نقاله ها می توانند در بسیاری از مکانها لازم و ضروری واقع شوند و حتی در مواردی که انتقال به صورت دستی امکان آن نیست، استفاده از این سیستم می تواند به راحتی حمل و نقل آن را به خوبی انجام دهد. فروشنده نوار نقاله اطلاعات فنی مربوط به این سیستم ها را در اختیار دارد و می تواند راهنمای خوبی برای خرید آن باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.