شرکت فروشنده تسمه نقاله صنعتی

امروزه سیستم تسمه نقاله، کاربرد فراوانی در صنایع مختلف، فروشگاه ها و فرودگاه ها دارند. تسمه نقاله که به آن نوار نقاله یا تسمه کانوایر نیز می گویند، متشکل از موتور گیر بکس و غلطک بود و نواری که مواد بر روی آن حمل می شوند تسمه نقاله نام دارد. نخستین بار تسمه نقاله در قرن نوزدهم و توسط فردی به نام توماس رابینز ساخته شد و برای انتقال مواد معدنی چون زغال سنگ و سنگ معدن مورد استفاده قرار می گرفت.

شرکت فروشنده تسمه نقاله صنعتی

سیر تا پیاز تسمه نقاله

سیر تا پیاز تسمه نقاله امروزه نقش تسمه نقاله بسیار گسترش یافته است. این سیستم یک یا چند لایه داشته که شامل پوشش پلاستیکی زیرین،  پوشش پلاستیکی بالایی و منجید ها می باشد. منجید ها از لایه های میانی سیستم محسوب شده که نقش مقاومتی در تسمه نقاله بر عهده ی آن هاست و معمولا از جنس فولاد، پلی استر، نایلون و کتون می باشند. جنس لایه های پوششی معمولا پلاستیک بوده و در صورت لزوم به استقامت بیشتر، از فولاد در ساختار آن استفاده می شود. بسته به نوع صنعت، تسمه نقاله های مختلفی مورد استفاده است و اغلب این تسمه ها از نوع پلاستیکی یا پی وی سی که خود به دو نوع صاف و آجدار تقسیم می شود، می باشند. نوع مواد حمل شونده و وزن آن ها تاثیر بسزایی برای تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع تسمه نقاله ی مورد نیاز است. علاوه بر فروشگاه و فرودگاه ها سیستم نوار نقاله، در پله برقی و خط مونتاژ کارخانه ها بسیار کاربردی است و سرعت حمل مواد و قطعات حمل شده را تا حر زیادی بالا می برد.. طیف گسترده ای از تسمه نقاله صنعتی موجب شده تا صنایع و تولیدات داخل کشور، قادر به تولید انواع نوار نقاله نباشد و همین امر موجب شده تا حجم زیادی از تسمه و نوارهای کانوایر از خارج به کشور وارد شوند.

قیمت انواع تسمه نقاله صنعتی

قیمت انواع تسمه نقاله صنعتی امروزه با گسترش روز افزون صنعت و تولیدات صنعتی نقش تسمه نقاله ها، بسیار پر رنگ تر از گذشته شده است به طوری که بدون تسمه نقاله تولیدات در اغلب کارخانجات امکان پذیر نیست و یا تولید با سرعت بسیار پایینی مواجه است. تولید و فروش تسمه نقاله ها توسط شرکت ها کارخانه های فعال در زمینه ی تولید و فروش انواع تسمه نقاله، صورت می پذیرد و متقاضیان برای اطلاع از کیفیت و مقاومت و همچنین قیمت تسمه نقاله می توانند به مراکز فروش و سایت های معتبر فعال در زمینه ی فروش نوار نقاله اقدام نموده، سفارش خود به ثبت کرده و خرید خود را به انجام رسانند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.