صادر کننده تسمه نقاله آجدار

تسمه نقاله آجدار از لوازم پرکاربرد در صنایع مختلف تولیدی جهت حمل و نقل انواع محصولات است. این نوع تسمه ها از نظر فنی دارای مشخصات و ویژگی های قابل توجه ای نسبت به مدل های ساده هستند که کاربرد آنها را آسانتر می کند. در این مقاله به بررسی تخصصی تسمه های آجدار می پردازیم. همچنین چگونگی سفارش و خرید عمده آنها از شرکت های تولیدی برای فعالین و مراکز صادر کننده را معرفی می کنیم.

صادر کننده تسمه نقاله آجدار

سه کاربرد تسمه نقاله

سه کاربرد تسمه نقاله انواع نوار یا تسمه نقاله آجدار و ساده با هدف انتقال مواد در خطوط تولید، حمل و نقل و … مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های آجدار معمولاً با هدف انتقال مواد و محصولات مورد نظر در زاویه های شیب دار بکار گرفته می شود. برای انتقال و جابجایی محصولات تا زاویه ۲۲ درجه می توان از نقاله هایی با سطح صاف استفاده کرد اما در زوایایی بیشتر، لزوم استفاده از مدل های آجدار احساس خواهد شد.
علت این امر نیز وجود پروفیل های مخصوص بر روی تسمه نقاله های آجدار است که آنها را برای جابجایی و حمل مواد در سطوح با شیب زیاد مناسب می کند. همین امر نیز موجب شده تا بتوان از این مدل تسمه ها در صنایع مختلف استفاده نمود. برخی از مهمترین انواع کاربرد تسمه نقاله آجدار با هدف جابجایی آسان محصولات تولیدی عبارتند از:

  • صنعت زغال سنگ و حمل کک تولیدی
  • صنعت تولید شن و ماسه و سیمان و آهک
  • مناسب برای صنایع پالیش غلات و شکر
  • بکارگیری در صنعت سنگ شکن سیار
  • استفاده در صنعت تولید نمک

نکته قابل توجه اینکه برای اندازه گیری عرض نوار نقاله های آجدار از سطوح صاف استفاده می شود که از این نظر با تسمه های صاف هیچ تفاوتی ندارد. با این حال نوع کاربرد و استفاده از این محصولات معمولاً در صنایع تولیدی محصولاتی با حجم و اندازه های کوچک است و بیشترین کاربرد را دارد.

فروشنده دست اول تسمه نقاله آجدار

فروشنده دست اول تسمه نقاله آجدار شاید برایتان جالب باشد بدانید که پوشش پلاستیکی یا گرید نوار نقاله ها بر اساس چهار فاکتور مهم انداره گیری می شوند. مقاومت در برابر خوردگی و پارگی، مقاومت در برابر حرارت، مقاوم بودن در برابر آتش و در نهایت میزان مقاومت در برابر مواد شیمیایی و روغن های صنعتی از جمله این فاکتورها هستند.
بنابراین شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل برای خرید انواع تسمه نقاله باید به مواردی مانند میزان مقاومت تسمه ها، عرض کلی و عرضه محدود آجدار، حداکثر زاویه شیب و دیگر موارد فنی توجه لازم را مبذول نمایند. امروزه برای خرید بهترین انواع تسمه نقاله آجدار با گریدهای استاندارد مراجعه به فروشنده تسمه نقاله دست اول و فعال در بازار آنلاین می تواند گزینه ای مقرون به صرفه و قابل اعتماد باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.