صادرات نوار نقاله گردان به عراق

نوار نقاله گردان، از جمله تجهیزات مدرن و پیشرفته ای ست که به واقع کارکرد صنایع را دگرگون کرده است. این وسیله که نام دیگر آن کانوایر بوده، در صورتی که استانداردهای لازم را در تولید خود رعایت کرده و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ساخته شده باشد، می تواند به کشورهای دیگر هم صادر شود. صادرات نوار نقاله گردان به عراق، نمونه ای از این موارد است که سودآوری مناسبی را در پی دارد.

صادرات نوار نقاله گردان به عراق

کاربرد نوار نقاله گردان

کاربرد نوار نقاله گردان نوار نقاله به منظور تسهیل و تسریع جابجایی و انتقال محصولات از نقطه ای به نقطه دیگر طراحی شده است. این کار در گذشته بوسیله نیروی انسانی انجام می شد که البته کاری بس سخت و زمانبر به حساب می آمد. اما امروزه گسترش فناوری و افزایش فعالیت کارخانه ها و مراکز تولیدی که به صورت گسترده با محصولات مختلف سر و کار دارند دیگر این اجازه را نمی دهد که بخواهند با پروسه سخت و زمانبر جابجایی مواد بوسیله نیروی انسانی روبرو شوند.
صفحات متحرکی که امروزه در قالب نوار نقاله طراحی شده است، این کار را در زمانی نه چندان طولانی انجام می دهد. انتقال محصولات و بسته های مختلف به مکانی دیگر، به صورتی که اولاً آسیبی متوجه آنها نشود و ثانیاً کار سریع پیش برود.
این محصولات انواع بسیار متنوعی دارند. از کانوایر چرخشی و تسمه ای تا نوار نقاله غلتکی و ناودانی در این دسته بندی جای می گیرد. در این بین نوار نقاله گردان گردان در صنایع غذایی مانند لبنیات و فراورده های گوشتی، تولید فرش و یا دیگر محصولات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد نوار نقاله گردان:

  • حمل و نقل و جابجایی مواد مابین دو نقطه که باعث می شود در زمان و انرژی صرفه جویی صورت پذیرد. 
  • تحویل دادن مواد برای ورود به مرحله بعدی در تولید و بسته بندی به یک ربات و یا دریافت مواد از آن
  • ممانعت از آسیب به نیروی انسانی و نیز حفاظت از محصولات در زمانی که عمل تکراری روی آنها انجام می شود.
  • سیو و ذخیره مواد در ایستگاه آخر
  • انتقال محصولاتی که از نظر وزنی سنگین بوده و نیروی انسانی قادر به جابجایی آن نیست.

تولید کننده نوار نقاله گردان در ایران

تولید کننده نوار نقاله گردان در ایران تولید نوار نقاله در نقاط مختلف جهان، تحولی عظیم در صنایع و مشاغل پدید آورد و به عنوان گامی موثر در پیشبرد اهداف آنها مورد توجه قرار گرفت. تولید کننده نوار نقاله گردان در ایران و سایر شهرستانهای کشور اقدام به طراحی نمونه های مختلفی از این سازه نموده که به شکلی عالی در اختیار بخشهای مختلف تولید قرار گرفته است.
نمونه های باکیفیت و کارآمد از این دستگاه اگر به شکلی صحیح نصب شوند و البته پیش از آن به درستی انتخاب گردند، نقش مهمی در ایمنی و افزایش بهره وری در تولیدات ایفا خواهند نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.