عمده فروشی نوار نقاله بالابر

عمده فروشی نوار نقاله بالابر می تواند درآمد زا باشد. این دستگاه همان طور که از نامش پیداست برای جا به جایی و انتقال انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و در اندازه های متنوعی تولید می شوند که مشتریان می توانند مطابق با نیاز خود آن ها را خریداری کنند.

عمده فروشی نوار نقاله بالابر

نوار نقاله بالابر چیست؟

نوار نقاله بالابر چیست؟

نوار نقاله بالابر صفحات متحرکی می باشد که می توان با کمک آن ها انواع کالا ها، بسته ها و وسایل را جا به جا کرد. این دستگاه با نام های مختلفی مانند کانوایر، تسمه نقاله و نوار کانوایر شناخته می شود. برای جا به جایی انواع کالا به طور پیوسته و منظم می توان از این دستگاه ها استفاده کرد و نقش مهمی در فرآیند تولید و زمان بندی آن دارد.

نوار نقاله در صنعت جزو گروه انواع سیستم های انتقال می باشد. این دستگاه با کمک دو یا چند قرقره که به آن ها قرقره های درامز یا طبلک می گویند کار می کند. این قرقره ها روی حلقه بسته به طور مدوام دور می زنند. که این کار به وسیله قلاب ها، چرخ دنده ها، کمربندهای پلاستیکی و سطل ها انجام می شود. سپس کمربند با کمک غلتک ها در امداد مسیر حرکت می کند.

قیمت روز انواع نوار نقاله بالابر

قیمت روز انواع نوار نقاله بالابر

قیمت نوار نقاله بالابر بسته به نوع برند و شرایط بازار متفاوت می باشد. علاوه بر این اندازه دستگاه هم روی قیمت تاثیر گذار می باشد و هزینه های تولید و سود تولید کننده هم روی نرخ کالا تاثیر گذار است و در صورتی می توان آن را ارزان خریداری نمود که عمده و بدون واسطه تهیه شود.


این دستگاه ها انعطاف پذیری خوبی دارند به خاطر همین می توان در صنایع مختلف از آن ها استفاده کرد. به همین دلیل انواع مختلفی دارد و از نظر جنس، شکل ظاهری و کاربرد با هم فرق می کنند. جنس این نوع کالا ها می تواند از برزنت، پی وی سی و زنجیر باشد. از نظر شکل ظاهری به نوار نقاله بازوئی، نوار نقاله زنجیری، ناودانی، قرقره ای، غلتکی، پیچشی، بکسلی و نوار نقاله قرقره ای تقسیم بندی می شوند.

از انواع نوار نقاله ها که کاربرد فراوانی دارد می توان به نوار نقاله باربری اشاره کرد. که می توان با کمک آن به صورت اتوماتیک باربری انواع محصولات را انجام داد. که از موارد کاربرد آن به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای بارگیری کامیون ها استفاده می شود و ما می توانیم با کمک نوار نقاله محصولات را داخل کامیون بگذاریم.
  • در فروشگاه ها از کمربندهای نقاله استفاده می کنند. تا اجناس را چک کنند.
  • برای جا به جایی انسان هم می توان از نوار نقاله استفاده کرد. که می توان به پله برقی یا حرکت پیاده رو اشاره کرد.
  • از این نوع کالا ها در صنایع و خطوط تولید استفاده می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.