قیمت روز تسمه نقاله بالابر در بازار

نقاله یا کانوایرها بخشی از دستگاه های انتقال مواد در صنعت محسوب می شوند و کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارند که از این میان می توان به کارخانجات زغال سنگ، تولید خورو، مواد غذایی و خصوصا صنایعی که ابزار آلات سنگین تولید می کنند، اشاره کرد. نقاله به دو شکل نواری و تسمه ای می باشد. در تسمه نقاله بالابر سطح مورد نظر به طور یکنواخت در حرکت بوده در حالی که سطح در نوار نقاله بالابر می تواند دارای فاصله باشد.

قیمت روز تسمه نقاله بالابر در بازار

تسمه نقاله بالابر چه ویژگی هایی دارد؟

تسمه نقاله بالابر چه ویژگی هایی دارد؟ ویژگی ها و جنس سطح تسمه نقاله بالابر مهم است و با توجه به نوع ماده ای که قرار است جابه جا شود می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال جهت انتقال مواد با حرارت بالا از تسمه نقاله تفلونی استفاده می گردد که مقاوم به حرارت است. یا برای انتقال مواد با ph پایین که ریسک خوردگی را بالا می برد، باید از تسمه نقاله با مقاومت بالا استفاده شود. تسمه نقاله پارچه ای نوعی از تسمه است که قسمت بالای آن با پارچه طراحی شده است. به کارگیری پارچه سبب شده که بتوان از این نوع تسمه ها در صنایع دارویی و غذایی استفاده کرد. گاهی تسمه را با پوششی از لاستیک و یا فلز تولید می کنند. این نوع از تسمه ها از دوام بالایی برخوردار هستند ولی به دلیل داشتن مواد شیمیایی نمی توان از آنها در صنایع دارویی و غذایی استفاده کرد. اگر به دنبال یک تسمه نقاله با دوام و سازگار با مواد غذایی و دارویی هستید، بهترین گزینه، انتخاب تسمه نقاله ی پی وی سی است. این نوع از تسمه نقله ها، از دو بخش بافت کتان و بخش پی وی سی ساخته شده اند. الیاف به کار رفته در این نوع تسمه ها می تواند کتان، پلی استر یا ترکیبی از این دو باشد.

شرکت تولیدی انواع تسمه نقاله بالابر در ایران

شرکت تولیدی انواع تسمه نقاله بالابر در ایران شرکت های تولیدی زیادی در زمینه ساخت تسمه نقاله مشغول به کار هستند. قیمت تسمه نقاله بالابر با توجه به اوضاع بازار مانند سایر کالاها دارای نوساناتی است و شرکت های تولید کننده با توجه به کیفیت محصول، روی آن قیمت گذاری می کنند. ولی می توان گفت که تسمه نقاله پی وی سی در مقایسه با سایر تسمه ها دارای قیمت مناسبتری می باشد. بسیاری از شرکت ها تسمه نقاله را در انواع مختلف به صورت افقی یا در شیب های متفاوتی طراحی می کنند. تسمه نقاله با سطح صاف بیشتر جهت تولید در خطوط تولید انواع کارخانه ها و مکان های صنعتی کاربرد دارد و تسمه های v شکل برای انتقال مواد در انواع شیب ها استفاده می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.