فروشنده نوار نقاله استیل

در کشور ما برترین تولید کننده نوار نقاله استیل بسته بندی شده مربوط به شهرستان مشهد می باشد. این شهر می تواند این کالا را با کیفیت بسیار خوبی تولید و به فروش برساند. جهت خرید و دسترسی به این محصول می توانید به سایت فروش آنلاین ما مراجعه نمایید و از محصولات با کیفیت ما با قیمت مناسبی بهره مند گردید.

فروشنده نوار نقاله استیل

ویژگی های نوار نقاله استیل

ویژگی های نوار نقاله استیل

برخی از ویژگی های انواع نوار نقاله چیست؟ در کارخانه های تولیدی جهت حمل و نقل کالاها از قسمتی به قسمت دیگر و یا انتقال در بین خط تولید و بسته بندی به شدت به نوار نقاله نیاز است. عموما دستگاه نوار نقاله دو مدل تقسیم می شوند. یک مدل نوار نقاله رولیکی و مدل دیگر نوار نقاله زنجیری است .

عموما نوار نقاله رولیکی برای منتقل کردن محصولات سنگین که فشار زیادی به آن وارد می گردد استفاده می شود. این مدل دستگاه نوار نقاله از تعدادی لوله گوشت دار که میزان آن به طول کلی دستگاه وابسته است و به همراه دو عدد بلبرینگ و شافت مرکزی استفاده می گردد. هر چه میزان قطر گوشت لوله و همچنین قطر بلبرینگ بیشتر شود قدرت آن رولیک در مقابل فشارهای وارد شده بیشتر می گردد. همینطور لازم به ذکر است که نقاله های رولیکی را می توانیم هم به شکل هرز گرد و هم به شکل برقی و موتور دار ساخته شود .

در این میان نوار نقاله زنجیری از یک نوع زنجیر از جنس PVC در عرض های گوناگون تولید و ساخته می گردد. کارآیی آن اصولا در خط های تولید ظرف های پت و یا هر گونه کالایی که دارای وزن زیادی نباشد است. نوار نقاله ها کارآیی یا مشخصه فنی ندارد. نوار نقاله ها بر طبق ماهیت خود دارای نقاط ضعف زیادی می باشند.

نوار نقاله ها دارای چرخ دنده ها ، زنجیرها ، تسمه ها و بقیه بخش های متحرک می باشند که در صورت برخورد کردن می توانند بسیار خطرناک باشند.
اصولا کارمندان نباید قادر به دور زدن، حذف یا تغییر گارد کانوایرها در محیط مورد نظر باشند.

قیمت انواع نوار نقاله استیل

قیمت انواع نوار نقاله استیل امروزه با توجه به نوسان قیمت ها در بازار، نمی توان قیمت دقیق و مشخصی برای این محصول در نظر گرفت. ولی مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت نوار نقاله به صورت تقریبی این محصول می توانند به سایت های اینترنتی مراجعه کنند و از قیمت ها مطلع شوند. 

مشتریان محترم می توانند برای خرید دستگاه نوار نقاله به صورت غیر مستقیم و مستقیم می توانند به سایت آنلاین ما در اینترنت رجوع کنید و علاوه بر بازدید از این سایت، نسبت به مقایسه انواع محصولات عرضه شده در سایت از نظر کیفیت و قیمت با اجناس سایت های دیگر، اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید و در اسرع وقت کالای مورد نظر با کیفیت خود را تحویل بگیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.