فروشنده نوار نقاله ثقلی با بهترین کیفیت

آیا شما برای حمل بار خود به مشکل خورده اید و یا به سختی آن را حمل می کنید؟ آیا شما از آن دسته کارخانه دارانی هستید که سرعت عملکرد برایتان از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟ آیا هزینه های نیروی انسانی شما را به تنگنا کشانده است و دخل و خرج شما با هم هارمونی و هماهنگی ندارد؟ به راستی که امروزه سرعت عمل و هزینه حرف نخست را در هر فعالیتی میزند، ما برای این مشکلات راه چاره ای اندیشیده ایم و شما با تهیه نوار نقاله ثقلی می توانید به این مشکلات فائق آید. 

فروشنده نوار نقاله ثقلی با بهترین کیفیت

انواع نوار نقاله از نظر نوع عملکرد

انواع نوار نقاله از نظر نوع عملکرد نوار نقاله مزیت های زیادی دلرد اما یکی از بزرگترین مزیت های آن کاهش خطرات است. ساللنه تعداد زیادی از کارکنان هستند که به دلیل سهل انگاری در امر بار بری دچار مصدومیت و حتی از دست دادن جان خود می شوند. 

نوار نقاله در ایران و جهان انواع مختلفی دارد که هر کدام بسته به کارایی تعریف خود را دارد ما در این قسمت میخواهیم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم. انواع نوار نقاله بسته به کارایی عبارتند از:

  1. نوار نقاله تسمه ای
  2. نوار نقاله پیاله ای
  3. نوار نقاله صفحه ای
  4. نوار نقاله بازویی
  5. نوار نقاله زنجیری
  6. نوار نفاله ناودانی
  7. نوار نقاله غلطکی
  8. نوار نقاله قرقره ای 
  9. نوار نقاله پیچشی
  10. نوار نقاله ثقلی فلزی
  11. نوار نقاله بکسلی

یکی از انواع نوار نقاله، نوار نقاله ثقلی فلزی است، این نوار از لحاظ ظاهر فرقی یا نوار ثقلی ندارد تنها فرق آن در کارایی است. 

توزیع عمده نوار نقاله ثقلی در کشور

توزیع عمده نوار نقاله ثقلی در کشور امروزه یکی از مشکلات کارخانه داران چگونگی بسته بندی محصولات است، این بشته بندی ها می تواند به دو صورت حمل و نقل گردد، یک شیوه سنتی که به وسیله نیرو انسانی است، شیوه دیگر که مهم تر است شیوه صنعتی که به آن نوار نقاله گفته می شود هست.

نوار نقاله ثقلی ویژگی های منحصر به فردی دارد که از جمله مهمترین آن ها می توان به مناسب ترین نوع برای خطوط بشته بندی و خطوط تولید است. 

قیمت نوار نقاله ثقلی در بازار های مختلف گوناگون است اما این موضوع درباره ایران صدق نمی کند و شما اگر بخواهید این دستگاه را از هر نمایندگی خریداری کنید قطعا قیمت یکسانی را دریافت خواهید کرد.

نوار نقاله ثقلی یک کاربرد منحصر به فرد دارد که آن را از تمامی نوار های نقاله مجزا کرده است، آن ویژگی چیزی نیست جز، انتقال و دستکاری محصولات به چند جهت مختلف، این ویژگی سهولت و کارایی بیشتر را به همراه دارد که در دراز مدت سود بسیار بالایی را برای کارخانه داران به همراه دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.