فروش انواع تسمه نقاله پله دار با بهترین قیمت

لوله آب آذین سپاهان و تسمه نقاله پله دار یک نوع سیستم است که برای انتقال و جا به جایی وسایل مختلفی از قبیل خاک و انواع مواد پودر مانند مورد استفاده قرار می گیرد .

در حالت کلی این تسمه ها از چندین قرقره و یک حلقه نوار یا تسمه ساخته می شوند .

فروش انواع تسمه نقاله پله دار با بهترین قیمت

موارد استفاده از تسمه نقاله پله دار

موارد استفاده از تسمه نقاله پله دار لوله پلیکا برق نسوز و تسمه های نقاله با توجه به اینکه طیف وسیعی از مواد گوناگون را انتقال می دهند ، ساختار های متفاوتی دارند ، با توجه به کششی که ممکن است در تسمه ایجاد شود ، طول تسمه متناسب با حجم و وزن و … مواد انتقالی انتخاب می شود .

نوار نقاله پله دار که برای جا به جایی و انتقال مواد می باشد ، امروزه برای مواد مختلف با ساختار های متفاوتی نیز ساخته می شوند .

انتخاب این نوع تسمه ها بسته به مکانی که جابه جایی در آن صورت می گیرد یا موادی که قرار است جا به جا کند ، متغیر می باشد .

موارد استفاده این نوع تسمه ها صنعت ، پزشکی ، مواد غذایی ، مواد دارویی و مواد بهداشتی می باشد .

این تسمه ها دارای آج های پله ای با ارتفاع سه و پنج و شش سانتی متر می باشند که به صورت چسبی و یا پرس گرم در فواصل خاص که این فواصل بستگی به ظرفیت حمل مواد دارد . در صورت نیاز به بسته بودن تسمه ها می توان از بغل سینوسی که ساید وال گفته می شود ، ایجاد کرد . تا از ریخت و پاش کناری جلوگیری شود .

در این تسمه ها ، عرض تسمه و فاصله ی پله ها و شیب نقاله تعیین کننده ی ظرفیت نوار یا تسمه نقاله می باشد .

برای انتخاب نوع تسمه باید به موارد زیادی توجه کرد که یکی از این موارد شکل هندسی تسمه است که باید متناسب با موادی باشد که قرار است جا به جا شود .

مورد دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد میزان خورندگی ماده ای است که قرار است انتقال یابد که با توجه به میزان خورندگی باید تسمه ای متناسب انتخاب شود .

جنس مواد به کار رفته در تسمه های مختلف متفاوت است ، به همین دلیل در هنگام خرید یا استفاده باید توجه داشت که میزان سختی ماده ای که قرار است توسط تسمه جا به جا شود چقدر است ، زیرا ممکن است ماده تیز و برنده باشد و همچنین باعث ایجاد سایش در نوار تسمه شود .

قیمت خرید تسمه نقاله پله دار در بازار

قیمت خرید تسمه نقاله پله دار در بازار امروزه با توجه به افزایش میزان استفاده ی مردم از اینترنت و انجام بسیاری از خرید ها به صورت اینترنتی ، این تسمه ها را علاوه بر بازار های معمول می توان از اینترنت نیز تهیه کرد .

قیمت تسمه نقاله پله دار بسته به نوع و طول آن متفاوت می باشد .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.