فروش درام نوار نقاله در مشهد

یکی از اصلی ترین اجزای نوار نقاله که باعث به حرکت درآمدن تسمه این دستگاه می گردد، درام نوار نقاله نام دارد. در واقع می توان گفت درام جزو لاینفک و جدایی ناپذیر نوار نقاله است که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد و توسط آن می توان انواع محصولات تولیدی را به جهت وزن گیری، بسته بندی و … به قسمت مورد نظر انتقال داد. فروش این محصول در شهر مشهد و سایر شهرهای کشورمان از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده و کاربرد فراوانی در صنایع مختلف دارد.

فروش درام نوار نقاله در مشهد

درام نوار نقاله چیست؟

درام نوار نقاله چیست؟ درام که به آن غلتک نوار نقاله نیز گفته می شود، یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده نوارهای نقاله به شمار می رود. در واقع می توان گفت تسمه ای که بر روی این نوار به حرکت مشغول بوده و محصولات مختلف تولیدی را به قسمت مورد نظر انتقال می دهد در ابتدا و انتهای نوار نقاله به وسیله ای محدود می شود که به آن درام می گویند.
درامی که در ابتدای این تسمه قرار گرفته است درام ابتدایی یا محرک نام دارد و درامی که در انتهای نوار نقاله واقع شده است، درام متحرک نام دارد. درام انتهایی به الکتروموتور و گیربکس دستگاه متصل است و به جهت حساسیت فراوانی که دارا می باشد، حتماً باید طبق اصول و استانداردهای خاصی که در این زمینه وجود دارد طراحی و ساخته شود.
جنس بدنه درام فلزی است که این فلز از فولاد معمولی st37 ساخته می شود. البته درام هایی که دارای سایز بزرگی می باشند جنس فولاد به کار رفته در آن از لوله های بدون جنس شافت طراحی و تولید می گردند.
یکی از مهمترین نکته هایی که به افزایش طول عمر تسمه نوار نقاله منجر می شود و مقاومت و دوام آن را به میزان فراوانی افزایش می دهد، انتخاب یک درام استاندارد و درجه یک است.

خرید مستقیم درام نوار نقاله

خرید مستقیم درام نوار نقاله خرید نوار نقاله در کشورمان توسط صنایع و تولیدی های مختلف بر مبنای کاربردی که از آن انتظار دارند انجام می پذیرد. اصولاً درام ها از نظر اندازه قطر هیچ محدودیتی ندارند و اندازه آنها از ۲ اینچ آغاز شده و حتی تا ۵۰ اینچ نیز می رسد. برخی از درام ها ساده و فلزی هستند، برخی دیگر با فلز ساخته شده اند اما بر روی آنها روکش لاستیکی نیز وجود دارد که به آن درام رابر شده می گویند. برخی دیگر نیز درام میلگردی هستند.
صنایع و کارخانجات مختلف کشورمان بر مبنای محصولاتی که تولید می نمایند و اندازه دستگاه نوار نقاله ای که برای انتقال محصولات خویش استفاده می کنند، یک نمونه از این درام ها را انتخاب کرده و سپس خریداری می نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.