فروش مستقیم نوار نقاله بارگیری کشتی

((نوار نقاله بارگیری کشتی))

امروزه جا به جایی اجسام سنگین بسیار آسان تر شده و باعث آسانی و سرعت بخشیدن در انجام کار ها شده است . نوار نقاله ی بارگیری کشتی کمک بسیاری در این زمینه کرده است و علت این نام برای آن این است که در بارگیری بار ها در کشتی استفاده می شود، که مهم ترین وظیفه ی نوار نقاله بارگیری کشتی به شمار می رود و قابلیت و تحمل سنگین ترین اجسام را دارد به این صورت که در جا به جایی اجسام کمک می کند مانند امر اسباب کشی و جا به جایی اجسام و اجناس جهت تخلیه ی بار نمونه ای از کارایی این وسیله می باشد.

 فروش مستقیم نوار نقاله بارگیری کشتی

نحوه عملکرد نوار نقاله بارگیری کشتی

نحوه عملکرد نوار نقاله بارگیری کشتی

این دستگاه شامل یک قیف متحرک می باشد که به چرخ ها و تسمه نقاله های متحرکی که در زیر آن تعبیه شده است متصل می باشد که بدین وسیله قیف می چرخد و به پایین می آید و سرعت را کنترل می کند و سپس توسط تسمه ی دوم شیب آن کنترل و به وسیله ی نقاله ی شعاعی مواد را تخلیه می کند. از ویژگی های این دستگاه می توان مجهز بودن به موتور کم مصرف،سرعت عمل بالاتر،کمک به جا به جایی،بارگیری سریع تر و … اشاره کرد.

به علت اینکه دستگاه بسیار سنگین می باشد بهتر است جای همیشگی آن مشخص شود تا نیاز به جا به جایی آن نباشد. مزیت دیگر دستگاه نوار نقاله به این گونه است که این دستگاه به صورتی طراحی شده است که می توان در هر مکانی چه بزرگ ( فضای کارخانه ای ) چه کوچک ( فضای منزل ) از آن استفاده کرد .

قیمت نوار نقاله بارگیری مخصوص کشتی

قیمت نوار نقاله بارگیری مخصوص کشتی فروشگاه های نوار نقاله بیشتر در شهر هایی که دارای بنادر و دریا ( شهر های شمالی و جنوبی کشورمان ) می باشد یافت می شود. هنگام خرید از این فروشگاه ها این امکان وجود دارد که نسبت به ویژگی هایی که هر کدام دارند آن ها را انتخاب کنید . به ویژگی هایی از جمله جنس نوار نقاله بارگیری به کار رفته میزان مقاومت و کششی که نوار نقاله دارد،قدرت موتور آن،مشخصات ظاهری دستگاه و جنس بدنه و قطعات به کار رفته در آن توجه نمود و به نسبت متغیر بودن ویژگی های آن ها قیمت های مختلفی برای آن در نظر گرفته می شود. فروش مستقیم نوار نقاله ی کشتی معمولا توسط سایت ها و نمایندگی های مجازی که داخل کشورمان است صورت می گیرد. این افراد وارد کننده اصلی این ابزار ها هستند یا خود تولید کننده ی این محصولات می باشند .  

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

1 پاسخ
  1. کیومرث
    کیومرث گفته:

    برای کاری که ساخته نشده اید تبلیغ الکی نکنید… اگر یک نمونه ساختید ، از نمونه کارهای خودتون ارائه بدید….

دیدگاه ها غیر فعال است.