قیمت تسمه نقاله استیل و گالوانیزه مرغوب

تسمه نقاله استیل کاربردهای متعددی دارد. در این مقاله به این نوع تسمه نقاله و نوع گالوانیزه این محصول می پردازیم. برای آشنایی با قیمت تسمه نقاله مرغوب تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

قیمت تسمه نقاله استیل و گالوانیزه مرغوب

مشخصات فنی تسمه نقاله استیل کورد

مشخصات فنی تسمه نقاله استیل کورد یکی از انواع مرغوب بسیار محبوب تسمه نقاله، تسمه نقاله استیل کورد می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی آن خواهیم پرداخت. اما بیایید پیش از هر چیز کاربردهای آن را مورد بررسی قرار دهیم.

این تسمه نقاله در صنایع مختلفی به کار گرفته می شود. در انواع معدن ها و کارخانه های ذوب فلزات مختلف، کارخانه مواد شیمیایی و انواع نیروگاه ها از این نوع تسمه نقاله استفاده می شود.

تسمه نقاله استیل کورد انواع مختلفی دارد که شامل نمونه های معمولی و نمونه های بسیار مقاوم آن در مقابل فشار و پارگی می باشد. این محصول در نمونه هایی برای مصارف عمومی، ضد فرسایش و همچنین ضد آتش تولید می شود.

این تسمه نقاله با استفاده از کابل های گالوانیزه مقاوم سازی می شود. همچنین در ساختار آن از لایه های لاستیکی برای تقویت بیشتر استفاده شده است. از دیگر مشخصات فنی ساختار این تسمه نقاله می توان به مقاومت بسیار بالای کابل های استیل آن در مقابل خورندگی و زنگ زدگی اشاره کرد. همچنین انواع نیروهای مکانیکی خارجی از قبیل نیروهای برشی و پیچی توسط این کابل ها خنثی می شوند.

این تسمه نقاله ها طول عمر بالایی داشته و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند.

دیگر موارد مطرح در زمینه مشخصات فنی این تسمه نقاله همچون حداقل استحکام کششی، قطر کورد، گام کورد، عرضه و … را می توانید در جداول مخصوصی که مشخصات نمونه های مختلف این دستگاه در آنها درج شده است مطالعه کنید.

فروش تسمه نقاله استیل با بهترین کیفیت

فروش تسمه نقاله استیل با بهترین کیفیت انواع تسمه نقاله ها (همچون نوار نقاله استیل کوره، توری نقاله استیل و …) امروز توسط تولیدکنندگان مطرح فعال در این زمینه تولید می شوند.

این تولیدکنندگان به منظور برطرف کردن نیاز صنایع مختلف اقدام به تولید تسمه نقاله ها در انواع مختلف و در رده بندی های متنوع می کنند. تنوع مورد بحث در این تسمه نقاله ها شامل جنس و ساختار آنها می شود. به طبع این تفاوت ها در مقاومت و دوام این محصولات تاثیرگذار است.

لذا این مسئله به این برمی گردد که وظیفه تسمه نقاله حمل چگونه موادی می باشد؟ وزن این مواد در چه حدودی قرار می گیرد، جنس این مواد چیست؟ و سرعت مورد نیاز جهت انتقال چقدر می باشد؟ دیگر پارامترهای تاثیر گذار در طراحی تسمه نقاله شرایط محیطی هستند. تسمه نقاله مربوطه در چه شرایط دمایی ای به کار گرفته می شود؟ و ده ها سوال دیگر.

تولیدکنندگان برتر با توجه به مسائلی از این دست بهترین نمونه های با کیفیت تسمه نقاله ها را تولید کرده و با قیمتی مناسب به فروش می رسانند. چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید این محصولات دارید، می توانید با برقراری ارتباط با ما از دانش کارشناسان در این زمینه بهره مند شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.