قیمت روز نوار نقاله حلزونی مرغوب

لوله پلیمری تک لایه و نوار نقاله حلزونی از سیستم های انتقال فله می باشد که امروزه در محیط های صنعتی مانند کارخانه ها، معادن، صنایع غذایی و صنایع فولاد کاربرد دارد. در ساخت نقاله حلزونی از متریال متفاوتی استفاده می شود همین امر باعث تفاوت در قیمت این محصول می شود.

قیمت روز نوار نقاله حلزونی مرغوب

فروش نوار نقاله حلزونی در بازار تهران

فروش نوار نقاله حلزونی در بازار تهران در بازار تهران امروزه تولید کننده های لوله نیوپایپ سایز ۲۰ و نقاله حلزونی به وفور دیده می شود که از نظر مرغوبیت بسیار متفاوت هستند. پیشنهاد ما برای شما برای خرید نقاله حلزونی با کیفیت بررسی همه جانبه تولید این محصول را در نظر بگیرید که با طراحی دقیق، کارایی بالای سیستم و نوع کاربری آن تولید شده باشد.

از آنجایی که این محصول از نظر توانایی عملکرد، ابعاد و اندازه، نوع تجهیزات به کار برده شده و متریالی که از آن ساخته شده قیمت متفاوتی را دارا می باشد. بنابراین ما به خریداران این محصول پیشنهاد می کنیم تا نقاله حلزونی ارزان قیمت و مقرون به صرفه با توجه نیاز خود شناسایی و تهیه کنند.

برای اطلاع از قیمت این محصول و مرغوبیت آن می توانید به شعب فروش مورد اطمینان و یا سایت های شرکت تولید کننده نوار حلزونی مرغوب تماس حاصل فرمایند و با کمک کارشناسان محصول با کیفیت و کاربردی را انتخاب و تهیه فرمایند.

ویژگی های نوار نقاله حلزونی چیست؟

ویژگی های نوار نقاله حلزونی چیست؟ نقاله حلزونی که آن را با نام های گوناگون بین کاربران و مصرف کنندگان از جمله اسکرو کانوایر، مارپیچ ماردون و یا نقاله پیچشی شناخته شده است.

متریال ساخت نقاله حلزونی از آهن، گالوانیزه و یا استیل ساخته می شود همچنین می توان گفت ابعاد آن نیز بسیار متفاوت است. از آنجایی کاربرد نوار نقاله حلزونی برای انتقال فله  است بنابراین کارایی آن در همه صنایع قابل مشاهده می باشد. روش کار این دستگاه به این صورت می باشد که با دارا بودن چندین ورودی و خروجی باعث انتقال سریع مواد که به صورت پودری و یا کروی هستند،  می شوند.

در طراحی نقاله حلزونی به موارد بسیاری باید دقت شده باشد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می کنیم :

  • براساس نوع مواد ورودی که آیا دارای رطوبت هستند یا خیز
  • نوع متریال به کار برده به منظور کارایی بالاتر
  • اندازه نقاله ضخامت، طول دستگاه و اجزای آن
  • مشخص کردن میزان توانایی و کارایی محصول متناسب با محصول و ساعت کاری که از دستگاه استفاده می شود.
  • مشخص کردن نوع پوسته که بصورت یو شکل باشد یا دایره ای

نوار نقاله حلزونی به دو صورت جوشی و چند تکه و یا به صورت کششی و یکپارچه می توان تقسیم بندی کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.