قیمت دستگاه کانوایر صنعتی در بازار

قیمت کانوایر صنعتی در بازار بستگی به عوامل مختلفی دارد، که از جمله این عوامل می توان به نوع دستگاه کانوایر، کارایی آن و… اشاره کرد.

این دستگاه را می توان به دو روش حضوری و اینترنتی خریداری کرد.

قیمت دستگاه کانوایر صنعتی در بازار

کانوایر صنعتی چیست؟

کانوایر صنعتی چیست؟

کانوایر صنعتی که نام دیگر آن نوارنقاله می باشد، از جمله تجهیزات مکانیکی است که کارایی های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد.

به کارگیری دستگاه کانوایر صنعتی نسبت به گذشته بسیار زیاد شده است و در صنعت های مختلفی از جمله پتروشیمی، غذایی، دارویی و… از انواع آن استفاده می شود.

ساخت کانوایر صنعتی در اندازه های مختلفی صورت می گیرد.

استفاده از این دستگاه ها همانند دستگاه های دیگر دلایل خاصی دارد. از جمله آنها می توان جابجایی راحت و آسان را یاد آور شد.

در کارخانه های مختلف که قطعات مختلف دستگاه بر روی هم مونتاژ می ‌شوند انواع نوار نقاله حرکت کرده و قطعات مونتاژ به آن متصل می شود.

نوار نقاله ها یا کانوایر ها بسیاری از خطرات احتمالی که در حمل و جابجایی ها به وجود می‌آید، را از بین می‌برند و سبب می شود خطرات جانی تا حدود بسیار زیادی کاهش یابد.

در یک کارخانه صنعتی، کانوایر ها در قسمت های مختلف در حال حرکت هستند و با حرکت آنها به ترتیب کارهای لازم جهت تولید مطلوب، مرحله به مرحله انجام می شود. تصور کنید نوار نقاله ها وجود نداشتند، در این صورت کاری که این نوار ها انجام می دهند، را باید دست انجام می داد. واضح و مبرهن است است که کار به این شکل بسیار خطر آفرین است.

روز به روز ساختار نوار نقاله ها رو به پیشرفت است و اعمال بسیار زیادی بر روی آنها قابل اجرا است.

با آگاهی یافتن از کارایی کانوایر ها، امروزه اکثر کارخانه های صنعتی برای پیشبرد آسان تر و بهتر اهداف خود، از این دستگاه استفاده می کنند. نوار نقاله ها به روند کار سرعت می بخشند.

انواع کانوایر صنعتی و کاربرد آنها

انواع کانوایر صنعتی و کاربرد آنها

نوار نقاله ها دارای انواع مختلفی می باشند و هر یک از آنها کار های خاصی را انجام می دهند. 

انواع کانوایر صنعتی عبارتند از:

کانوایر لاستیکی

 غلتکی موتوری

کانوایر غلتکی ثقلی

 صفحه ای

باربر سقفی

نوار نقاله قاشقی و…

هنگامی که از انواع این دستگاه ها در صنایع مختلف استفاده می شود، دیگر نیازی به زحمت فراوان برای جابجایی وسایل و محصولات نیست و بسیاری از مشکلات جابجایی را کاهش می دهد.

از دیگر موارد کاربرد کانوایر، برخی از وسایل هستند که بسیار سنگین می باشند و جابجایی آنها به وسیله دست غیر ممکن است. بهترین زمان برای استفاده از دستگاه کانوایر در این زمان می باشد که سبب سهولت در حمل می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.