فروش ویژه کانوایر حمل مواد با کیفیت بالا

کلمه کانوایر در لغت به معنی انتقال دهنده است. در صنعت هم از آن به منظور حمل و ذخیره سازی مواد استفاده می شود. کانوایر یا نقاله امروزه در زمره تجهیزات مدرن و نوین مهندسی قرار می گیرند. انواع کانوایر حمل مواد و حتی ذخیره سازی که ساخته می شوند در صنایع کوچک و بزرگ کاربرد دارند. 

فروش ویژه کانوایر حمل مواد با کیفیت بالا

مشخصات کانوایر حمل مواد بازیافت

مشخصات کانوایر حمل مواد بازیافت کانوایر ها انواع مختلف دارند از جمله کانوایر برای حمل کیسه و بسته، موادی که فله ای هستند، زمینی، هوایی، بالابر، رولر و فری فلو مدل های زیر کانوایر هستند که در بخش های مختلف صنعت از آنها استفاده می شود. 

در صنعت همواره هنگام تولید موادی بر جا می ماند که در صورت جمع آوری شاید بخشی قابل بازیافت و مصرف مجدد خود صنعت یا صنایع دیگر شود. کانوایر بازیافت برای جمع آوری و حمل این مواد استفاده می شود. کار کردن با آن آسان است و به مهارت خاصی نیاز ندارد. کار نیروی انسانی کمتر می شود. از خطرات و آسیب های احتمالی برای انسان و محیط زیست جلوگیری می کند.

در مورد خصوصیاتی که در ساخت کانوایر رعایت می شود باید گفت که بدنه آن از فولاد طراحی و ساخته می شود. چون ممکن است سایش و خوردگی در این دستگاه به وجود بیاید از تسمه نقاله برای جلوگیری از این مسئله استفاده می شود. بسته به سفارش خریدار از الکترو موتور های ایرانی و یا اروپایی در ساخت آن استفاده می شود. الکترو موتور ها از برند های استاندارد و معتبر هستند و دارایی تابلو برق و محافظ الکتریکی. دارای اینورتر مخصوص جهت تنظیم سرعت و وینچ بالابر برای تنظیم ارتفاع. 

کاربرد بسیار گسترده کانوایر حمل مواد

کاربرد بسیار گسترده کانوایر حمل مواد کانوایر حمل مواد در صنعت بسیار پر کاربرد است. در تولید، مونتاژ، صنایع خودروسازی،پتروشیمی، غذا و دارو، فولاد و بسیاری صنایع کوچک و بزرگ دیگر استفاده می شود و مناسب ترین موارد نقاله برای این کار است. طراحی این کانوایر ها و ساخت آنها بگونه ای باید باشد که رولر زاویه دار و تسمه انعطاف پذیر باشد.  مبدا، مقصد و مسافت برای این دستگاه تعیین می شود و این کانوایر مواد را جمع کرده و بعد از طی مسافت معلوم در مخزن یا جایگاه تعیین شده تخلیه می کند مخصوصا زمانی که در کارخانجات این مسافت طولانی می شود اهمیت کانوایر حمل مواد بیش از پیش احساس می شود. نوار نقاله هر چقدر زاویه دار تر و شیب دار تر باشد انتقال مواد سریع تر و بهتر صورت می گیرد. 

بسته به کاربرد و استاندارد ساخت کانوایر، با بررسی لیست های فروش می توانید از قیمت کانوایر در انواع مختلف اطلاع یابید. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.