مراکز خرید اسکرو کانوایر پلاستیک

مراکز خرید اسکرو کانوایر پلاستیک اسکرو کانوایر های با کیفیت و عالی را برای مصارف مختلف و صنایع مختلف به صورت مستقیم ارائه می کند تا خریدی بدون واسطه و قیمت مناسب را برای مشتریان عزیز فراهم کند. تولید و توزیع اسکرو کانوایر ها برای راحتی بسیاری از خطوط صنعتی انجام می شود.

مراکز خرید اسکرو کانوایر پلاستیک

مزیت های قابل توجه اسکرو کانوایر بدون شفت

مزیت های قابل توجه اسکرو کانوایر بدون شفت یکی از انواع اسکرو کانوایر ها که در صنعت کاربرد دارد اسکرو کانوایر بدون شفت است این نوع اسکرو دایناسور ها برای صنایعی که اغلب با مواد رطوبت بالا و چسبنده هستند کاربرد دارد از جمله صنایع غذایی چسب رنگ و صنایع چوب است البته لازم به ذکر است سرعت انتقال مواد با اسکرو کانوایر بدون شفت یا همان شفت است مقداری کاهش می یابد.

این نوع اسکرو کانوایر از جدید ترین طراحی ها و سیستم ها است.

در اسکرو کانوایر هایی که طول زیادی دارند شفت انتهایی بلبرینگ هم حذف می شود و طراحی این نوع اسکرو کانوایر ها زمانی کارایی بیشتری دارد که بین بدنه و مارپیچ فاصله نباشد و به صفر برسد و به همین خاطر برای جلوگیری از سایش بدنه اسکرو کانوایر یک لایه محافظ استفاده می کنند. که این لایه با توجه به نکاتی جنس های مختلفی دارد از جمله پلاستیک یا فلزی.

جنس مارپیچ های اسکرو کانوایر هم اغلب از فولاد های معمولی و استیل و ضد سایش هستند.

به طور کلی طراحی اسکرو کانوایر ها بدون شفت کمی سخت تر و پیچیده تر از اسکرو کانوایر های دارای شفت است و گام مارپیچ هم در سیستم بیشتر از یک اسکرو کانوایر معمولی است.

توزیع مستقیم اسکرو کانوایر پلاستیک

توزیع مستقیم اسکرو کانوایر پلاستیک تولید و توزیع اسکرو کانوایر های پلاستیک که برای کاربرد در صنایع غذایی و هم چنین حمل مواد پودری انجام می شود به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث می شود دسترسی آسان باشد و هزینه پایانی محصول کاهش یافته و به صرفه و اقتصادی باشد. قیمت اسکرو کانوایر ها به مواردی از جمله جنس مواد اولیه و کیفیت آنها و نوع آن است.

اسکرو کانوایر های پلاستیکی روش نگهداری آسان تری نسبت به دیگر انواع اسکرو دارد و اسکرو کانوایر های پلاستیکی در دو دو نوع شفت دار و بدون شفت تولید و توزیع می شود.

هم چنین اسکرو کانوایر ها در سه نوع کامپیوتری، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند که مصرف کننده با توجه به نیاز خود یکی از انواع آن را انتخاب می کند.

اسکرو کانوایر از اقتصادی ترین سیستم های انتقال بوده و مواد را در رطوبت های مختلف هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی انتقال می دهد و کاربرد آن در موادی مانند: غذاهای باطله، غلات، پلیسه چوب، مواد معدنی و … می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.