نمایندگی فروش تسمه نقاله بتن در تهران

این روزها استفاده از نوار نقاله در صنایع مادر همچون معدن، فولاد، سیمان، کشاورزی و …، امری اجتناب ناپذیر است. قطعا هر کسی برای یک بار هم که شده، یکی از انواع گوناگون تسمه نقاله را دیده است و با آن آشنایی دارد. سیستم نوار نقاله متشکل از گیربکس ها، غلتک ها و نوار نقاله تسمه ای (نواری است که بار بر روی آن منتقل می شود) است. به طور معمول تسمه نقاله شامل سه لایه است: روکش لاستیکی بالا، منجیدها (تار و پود بافته شده در لایه میانی که به منظور افزایش مقاومت طولی و عرضی نوار تعبیه شده اند) و روکش لاستیکی پایین.
با توجه جنس منجید (رشته های فولادی، پلی استر، نایلون، کتون و آرامید) از تسمه نقاله در کاربردهای مختلفی استفاده می شود. در صنعتی مانند صنعت سیمان و بتن، نیاز است که تسمه نقاله از مقاومت کششی و مقاومت خوردگی بالایی برخوردار باشد. لذا تسمه نقاله بتنی از لایه لاستیکی مقاوم به خوردگی با منجید پلی استری یا پلی آمیدی تهیه می شود که مقاومت کششی و مقاومت خوردگی بالا و در نتیجه طول عمر بالایی دارد.

نمایندگی فروش تسمه نقاله بتن در تهران

باکیفیت ترین تسمه نقاله چه ویژگی هایی دارد؟

باکیفیت ترین تسمه نقاله چه ویژگی هایی دارد؟ در قدم اول برای خرید تسمه نقاله، باید دانست که با کیفیت ترین تسمه نقاله چه ویژگی هایی دارد؟
همانطور که اشاره شد، در ابتدا با توجه به کاربردی که از تسمه نقاله انتظار می رود، می بایست جنس آن را مشخص نمود. بطور کلی برای برخورداری از کارآیی و طول عمر بالا، تسمه نقاله ای را انتخاب نمایید که:

  1. روکش های بالایی و پایینی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوبی ساخته شده باشند که در برابر سایش مقاومت خوبی نشان دهند.
  2. با توجه به نیاز صنعت مورد نظر، جنس منجید را تعیین نمایید. بطور مثال در صنایع بزرگ و سنگین مانند معدن و فولاد، لازم است که منجید از جنس رشته های فولادی باشد که استحکام کششی و فشاری بالایی را تحمل می نماید.
  3. این امکان وجود داشته باشد که با توجه به کاربرد مورد نظر، بتوان طراحی نوار تسمه ای (مانند طول، عرض، شیارها و …) را شخصی سازی نمود.

بازار خرید تسمه نقاله بتن در کشور

بازار خرید تسمه نقاله بتن در کشور حال ممکن است که این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین بازار خرید تسمه نقاله بتن در کشور کجاست؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که، معیارهایی همچون کیفیت، استاندارد بودن، حجم و ابعاد نوار تسمه ای مطابق با نیاز مصرف کننده و قیمت تسمه نقاله بتن، در درجه اول تعیین می کند که چه محصولی و چه بازاری بهترین انتخاب یک خریدار است. اما برای اینکه مطمئن باشید انتخاب مناسبی داشته اید، می توانید با جستجویی ساده در بازار و یا در فضای مجازی این اطمینان را کسب نمایید که بهترین برند را انتخاب کرده اید. و این را نیز در خاطر داشته باشید که همیشه خرید از مراکز و نمایندگی های معتبر بهترین انتخاب است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.