تولید تسمه نقاله گریپ

تسمه نوار نقاله در انواع جنس ها و طرح های مختلف وجود دارد. سطح تسمه می تواند صاف و یا عاج دار باشد. تسمه نقاله گریپ دارای طرحی شبیه لانه زنبور به صورت عاج دار است و در اندازه و سایزهای متنوع تولید می شود. این تسمه بسته به نوع کاربرد در صنایع مختلف در ساختار گوناگون ساخته می شود. تولید تسمه نقاله گریپ با استفادع از متریال درجه و مقاوم باعث شده تا دوام و طول عمر آن افزایش یابد و به راحتی آسیب نبیند. 

تولید تسمه نقاله گریپ

توضیحی مختصر پیرامون تسمه نقاله گریپ

توضیحی مختصر پیرامون تسمه نقاله گریپ تسمه نقاله گریپ بسته به جتس و نوع ساختار در صنایع مواد غذایی، بهداشتی و … مورد استفاده قرار می گیرد. این تسمه در انواع گریپ لاستیکی که پشت آن از جنس پلی استر است و نمونه ی دیگر که پشت و روی آن هر دو از جنس پلاستیک می باشد وجود دارد. 

نمونه ی دیگر تسمه نقاله گریپ پی وی سی موجود است که قسمت پشت آن از جنس پلی استر می باشد. گریپ پی وی سی به دلیل بهداشتی بودن در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

گریپ پلاستیکی که پشت آن از جنس پلی استر می باشد مقاومت و دوام بسیار بالایی دارد و در صنایع ساخت کارتن، بسته بندی و چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت گریپ ها می تواند متنوع باشد. برای نمونه ی پی وی سی از ۴ تا ۷ و در برخی موارد بیشتر نیز وجود دارد. 

این تسمه نوار نقاله دارای برآمدگی هایی می باشد که در مواقعی که شیب زیاد وجود دارد از سرعت آن کاسته شود. 

فروش فوق العاده تسمه نقاله گریپ در اصفهان

فروش فوق العاده تسمه نقاله گریپ در اصفهان فروش تسمه نقاله با کیفیت درجه یک و تضمینی به صورت عمده و مستقیم امکان پذیر می باشد. استان اصفهان یکی از تولید کننده های بزرگ و برتر انواع تسمه نقاله گریپ می باشد و از فروش فوق العاده ای در بازار داخلی و خارجی برخوردار است. 

بهترین جنس تسمه گریپ را می توانید به صورت آنلاین و بدون وجود واسطه های مختلف از طریق همین شرکت تولید کننده با کیفیت بالا تهیه و خریداری کنید. با توجه به نیاز اغلب صنایع و کارخانه جات به این نوع تسمه نقاله، تولید آن همواره با پیشرفت زیادی از نظر کیفیت جنس و ساختار رو به افزایش می باشد. 

این محصول به صورت عمده با قیمت ویژه و باور نکردنی به فروش می رسد و در بازار داخلی توزیع و پخش می گردد. کیفیت تضمینی و درجه یک و نیز قیمت مقرون بصرفه باعث فروش بی نظیر این محصول شده است. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.