کارخانه تولید تسمه نقاله فلزی

تسمه نقاله فلزی یکی از دستگاه های مهم است که نقشی استراتژیک را در کارخانجات ایفا می کند و لذا کالا های مختلف را از مکانی به مکان دیگر حمل و جابجایی می کند و بسته به نوع کالا و مساحت طی شده دارای مدل های مختلفی می باشد، کارخانه تولید کننده آن با بهترین مواد اولیه و پیشرفته ترین طرح ها به ساخت این محصول مشغول می باشد.

کارخانه تولید تسمه نقاله فلزی

خصوصیات تسمه نقاله فلزی با کیفیت

خصوصیات تسمه نقاله فلزی با کیفیت تسمه نقاله فلزی باکیفیت از گالوانیزه و استیل تولید شده و در بخش هایی که حرارت بالا بوده و امکان چکه کردن روغن وجود دارد یا در قسمت حمل مواد غذایی و خطوط خشک کن و … بکار می رود و نوع توری آن با زنجیرهایی که در آن بکار رفته حفاظت می شود، لذا طول، عرض، ابعاد و قطر آنها به صورت سفارشی ارائه می شود.

تسمه نقاله فلزی دارای دو یا سه لایه بافت، دوبل بافت، بافت چپ و راست، تخت، اینروبر شکلات، بافت مستطیلی، کبریتی، زنجیری، لوزی و … می باشد، این دستگاه در غلطک های مسطح فلزی نصب شده و نصب زنجیر نیز در آنها امکان پذیر می باشد و در آنها نیازی به چرخ دنده برای حرکت دادن توری نخواهد بود و زنجیر بکار رفته در آنها از سر خوردن زنجیر به چپ و راست جلوگیری می کند.

نوار نقاله فلزی دارای قطعات منعطفی بوده و مدل زنجیری آن نیز با پره و زنجیر کار می کند و از ساختار کششی برخوردار می باشد و زمانی بکار می رود که فاصله جابجایی محصول در دو سمت بالا باشد، این سیستم به دلیل اینکه توانایی شکل گیری بالایی دارد کاربرد مختلفی در موارد زیادی داشته است.

صادر کننده برتر تسمه نقاله فلزی تولید ایران

صادر کننده برتر تسمه نقاله فلزی تولید ایران صادر کننده برتر تسمه نقاله فلزی انواع این محصول را در بهترین طراحی و ساخت در بازارهای خارجی عرضه می کند، کارخانه تولید تسمه نقاله ایران نیز با بهترین مواد اولیه و بروز ترین طراحی به ارائه این محصول مشغول می باشد. استفاده از نوار نقاله دارای مزایای زیادی است مانند:

  • نوار نقاله باعث افزایش کارایی و بازدهی بوده و از کارکردن کارگر در نقاط پر خطر و آسیب رسیدن به او جلوگیری می کند.
  • با زمان بندی مشخصی کالا مورد حمل و نقل قرار می گیرد و سرعت آن قابل تنظیم می باشد.
  • کارگر با کوره های پخت، محیط آلوده و سمی در تماس نخواهد بود.
  • باعث کاهش جابجایی های بیهوده شده و میزان تولید کالا و انبار کردن آن مشخص خواهد بود.
  • با وجود این دستگاه می توان محصول را در هر نقطه ای انبار و جاسازی نمود حتی مکان های بلااستفاده

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.