عرضه کننده نوارنقاله غلطکی

نوارنقاله غلطکی وسیله ای است که به صورت رولیک های پشت‌ سر هم و با فاصله های تعیین شده ساخته شده است که از کاربرد های این محصول این است که یک برای حمل بار سنگین و انتقال کارتن ها و جعبه های بسته بندی شده استفاده می شود و دوم این که بدون استفاده از برق قابل استفاده است. این نوار نقاله غلطکی به دلیل داشتن چرخ های متغیر از آن برای حمل مواد بهداشتی و دارویی هم می توان استفاده کرد.این محصول به دلیل داشتن چرخ های متغیر که می توان آن را از یک مکان به مکان های دیگر انتقال داد از آن برای حمل بار استفاده کرد. 

عرضه کننده نوارنقاله غلطکی

نوار نقاله غلطکی چیست؟

نوار نقاله غلطکی چیست؟ نوار نقاله غلطکی وسیله ای است که با دو نوع رولیک های پلاستیکی و یا فولادی ساخته می شود که می توان با آن وسیله های سنگین را جابه جا کرد. از آن می توان به عنوان یک نوع آسانسور یا بالابر حمل وسیله یاد کرد که این وسیله دارای رولیک های هست که می توان بار ها را با توجه به فاصله های معین جابه جا کرد. نوار نقاله غلطکی به خاطر داشتن موتور های با قابلیت و ویژگی تنظیم طول و ارتفاع می توان از آن به عنوان حمل و جابه جایی وسایل با ارتفاع و طول زیاد استفاده کرد. این نوع نوار نقاله به صورت تلسکوپی استفاده می شود که همزمان قابلیت استفاده در ارتفاع و عرض و طول را هم دارند. در مکان هایی که حمل بار به صورت پالت و قطعات سنگین به صورت حمل دستی سخت و دشوار است مثل خط تولید بزرگ از این محصول کمک گرفته می شود. نوار نقاله به دلیل داشتن شکل استوانه ای که این استوانه ها از نوع فولاد و یا استیل زنگ است که در صورت‌ معیوب و خراب شدن قابل تعمیر یا تعویض هستند. 

قیمت روز نوار نقاله غلطکی

قیمت روز نوار نقاله غلطکی نوار نقاله که یکی از پرکاربردترین و یکی پر فروش ترین محصولات است که برای جا به جایی وسیله های سنگین در کارخانه ها استفاده می شود. قیمت نوار نقاله در بازار با قیمت های متفاوت موجود است. به دلیل وجود نوار نقاله با کیفیت و تنوع زیاد و داشتن انواع مختلف برای حمل بار سبک تر مثل حمل بار در فروشگاه تا حمل بار سنگین تر مثل جمل بار در کارخانه های صنعتی بزرگ با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود.این محصول در بسیاری از کارخانه های صنعتی ایران تولید می شود که حتی به کشور های دیگر صادرات می شود. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.