قیمت به روز تسمه نقاله مدولار

لوله و اتصالات پلی اتیلن فشار قوی و تسمه نقاله مدولار چیست؟ چه کاربردی دارد و در چه صنایعی استفاده می شود؟ در کل تسمه ها وظیفه انتقال و جابه جایی مواد از مکانی به مکان دیگر را بر عهده دارند. این تسمه هامدل ها، اندازه ها و قیمت های متفاوتی دارند. شما با توجه به کاربرد خود می توانید بهترین نوع را انتخاب نمایید. تسمه نقاله مدولار یکی از این نوع نوارها می باشد. قیمت به روز تسمه نقاله مدولار و مدل های مختلف آن با توضیح جامع درباره این نوارها در ادامه ی این مقاله به تفصیل گفته خواهد شد.

قیمت به روز تسمه نقاله مدولار

آشنایی مختصر با تسمه نقاله مدولار

آشنایی مختصر با تسمه نقاله مدولار لوله و اتصالات پلی اتیلن در شیراز و تسمه نقاله مدولار کلا از جنس پلاستیک است و از مونتاژ قطعات کوچک پلاستیکی کنار یکدیگر ساخته می شوند.

چون جنس آن از پلاستیک می باشد بنابراین برای مواد غذایی و میوه جات که نیاز به شستشو دارند به وفور کاربرد دارند.

از ویژگی دیگر این نوار وجود قطعات پلاستیکی هستند که کنار هم قرار گرفته اند و شیارهای ایجاد کرده اند که از سرخوردن و غلطیدن مواد روی آن جلوگیری می کنند.

مزیت این نوارها این است که هر قطعه آن قابل تعویض می باشد و با خراب شدن قسمتی از آن می توان آن را تعویض کرد و نیازی به تعویض قطعات دیگر آن نمی باشد.

تسمه نوار مدولار مدل های گوناگون دارد و برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند یک نوع نوار برای شستن مواد روی آن به کار می رود. نوع دیگر آن نقش آبچکان را دارد و مواد روی آن آب شان کم خواهد شد. نوع دیگر آن برای خشک کردن مواد روی آن به کار می روند. نوارهای مدولار دو نوع حرکت مستقیم و چرخشی دارند.

همانطور که متوجه شدید نوارهای نقاله مدولار نوارهایی عالی با کاربرد زیاد می باشند که به دلیل کاربردهای فراوان آن روز به روز به اهمیت و فروش آن در صنایع مختلف افزوده می شود.

شما عزیزان برای خرید نوار خوب باید به مراکز خرید معتبر  با برند شناخته شده مراجعه نمایید تا نمونه های فیک آن را دریافت نکنید.

خرید مستقیم تسمه نقاله مدولار از کارخانه

خرید مستقیم تسمه نقاله مدولار از کارخانه کارخانه ی ما سالیان سال است که تولید کننده ی این تسمه می باشد و در این زمینه تجربیات گرانبهایی به دست آورده است. در نتیجه محصول تولیدی ما دارای کیفیت بالایی است و طرفداران زیادی در سراسر کشور و خارج از کشور به خود اختصاص داده است.

خرید تسمه نقاله به صورت مستقیم از کارخانه به شما در صرفه جویی هزینه هایتان بسیار کمک خواهد کرد چون واسطه ها حذف خواهند شد و کلا مستقیم به دست شما می رسد. کیفیت حرف اول ماست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.